مقالات

پروتز باسن

جراحی زیبایی باسن، دریچه‌ای به سوی دنیای تناسب اندام و اعتماد به نفس است. این جراحی که توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی انجام می‌شود، به شما کمک می‌کند تا به اندام ایده‌آل خود دست پیدا کنید. خانم‌های بسیاری در دنیا وجود دارند که از تناسب اندام خود ناراضی هستند. این نارضایتی می‌تواند اعتماد به نفس آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد و کیفیت زندگی آن‌ها را پایین بیاورد. پروتز باسن می‌تواند راه حلی برای این مشکل باشد.

 

 

پروتز باسن چیست و از چه جنسی است؟

تا چندی پیش پروتز سینه و گونه در میان عموم رواج پیدا کرده بود و به طور مداوم انجام می شد. اما مدتی است که بزرگ کردن باسن با پروتز در کنار تزریق چربی در میان خانم ها رایج شده است و طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. پروتز در ناحیه باسن باعث می شود باسن برجسته تر و خوش فرم تر شود و افراد از اندام خود بیشترین رضایت را پیدا کنند. خانم هایی که قصد انجام این عمل را دارند می توانند باسن خود را از طریق پروتز باسن یا لیفت باسن بزرگ ، برجسته و خوش فرم کنند. افراد با انگیزه های مختلفی برای انجام این فرایند به بهترین متخصص جراحی پلاستیک اقدام می کنند و بهترین نتایج را دریافت می کنند.

پروتز کاشته شده برای باسن از لایه ی سیلیکونی تشکیل شده است و کاملا انعظاف پذیر می باشد و در ساخت و تولید آن سعی شده است کاملا طبیعی باشد و شبیه به باسن طبیعی طراحی و ساخته شود. برای انجام این پروسه نیز مانند عمل پروتز سینه از انواع مختلفی پروتز استفاده می شود که انتخاب نوع پروتز به سلیقه بیمار ، انتظارات او و همچنین نظر پزشک بستگی دارد. برای انتخاب مدل پروتز باسن بهتر است با پزشک خود صحبت کنید و انتظارات خود را از نتیجه درمان بیان کنید.

جراح باید قبل از انجام عمل زیبایی باسن ، در مورد عوارض ناشی از عمل فرم دادن و بزرگ کردن باسن با پروتز ، هزینه های عمل و نوع پروتز مورد استفاده با بیمار خود صحبت کند و آگاهی های لازم را به او بدهد تا شخصی که قصد انجام عمل پروتز را برای باسن دارد با آگاهی کافی تصمیم به انجام جراحی گرفته و نتیجه مطلوب و ایده آلی را به دست آورد.

 نکته قابل توجه در انجام جراحی پروتز باسن این است که برای این کار به هیچ عنوان نباید از چربی های لایه های عمقی باسن زده شود چرا که در این شرایط خطر آمبولی وجود دارد. در واقع باید تنها از چربی های زیر پوست زده شود.

روند پروتز لگن یا بزرگ کردن لگن به چه معناست؟

جراحی پروتز لگن یا بزرگ ‌کردن لگن به معنای انجام روش‌های جراحی با هدف افزایش حجم و شکل لگن است. این روش‌ها ممکن است شامل تزریق چربی یا کاشت ایمپلنت باشد. هدف اصلی این جراحی‌ها، ایجاد یک لگن با شکل و حجم مطلوب‌تر و زیباتر است. این مداخلات معمولاً به منظور افزایش جذابیت ظاهری و افزایش اعتماد به نفس فرد انجام می‌شوند.

کاندیدای مناسب برای عمل پروتز باسن

  • افراد بنا به دلایل مختلف اقدام به جراحی ایمپلنت باسن می کنند ، گاه ممکن است باسن رشد کافی را نداشته باشد یا فرد بخواهد که باسن برجسته تر و گرد تری داشته باشد. این افراد بهترین کاندید برای انجام جراحی پرتز باسن هستند. از دیگر اهداف عمل زیبایی پروتزباسن می توان به موارد زیر اشاره نمود :
  • برطرف کردن مشکل باسن و افزایش اعتماد به نفس فرد متقاضی
  • بزرگ و برجسته تر شدن حجم باسن
  • بهبود ظاهر باسن و متوازن شدن آن ها

چه کسانی نباید عمل بزرگ کردن باسن با پروتز را انجام دهند ؟

همواره یکسری علل وجود دارند که از انجام برخی عمل های جراحی زیبایی برای فرد ممانعت می کنند که برای جراحی پروتز باسن می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • افراد سیگاری که قادر نیستند برای مدتی قبل و بعد از ایمپلنت باسن مصرف آن را کنار بگذارند.
  • کسانی که ثبات وزنی نداشته و دائما وزن شان کاهش یا افزایش می یابد.
  • افرادی که به افتادگی پوست شدید دچار هستند.
  • کسانی که نمی توانند دوره ریکاوری نسبتاً طولانی بعد از جراحی پرتز باسن را تحمل کنند یا اینکه زمان کافی نداشته و می خواهند در زمانی کوتاه تر به فرم مورد نظر برسند.

برای مشاهده ویدیو کاشت پروتز باسن در یوتیوب می توانید بر روی لینک کلیک کنید. تنها به یاد داشته باشید که فیلتر شکن خود را روشن کنید.

اقدامات قبل از پروتز باسن

  1. کلیه داروهای تجویز شده توسط بهترین دکتر جراح پلاستیک در تهران را تهیه کنید.
  2. روان ساز مدفوع می تواند ، به درمان یبوست مرتبط با مصرف داروهای مسکن ، کمک کند.
  3. تیلنول ( استامینوفن) در صورت شدید نبودن درد ، می تواند بعنوان جایگزینی برای داروهای مسکن باشد. داروهای غیر استروئید ضد التهابی ، مصرف نکنید.
  4. 3 تا 4 هفته قبل از جراحی پروتز باسن در تهران ، برای تکمیل ارزیابی پزشکی و تست های آزمایشگاهی ، به پزشک خود مراجعه کنید.
  5. هماهنگی های لازم را جهت مرخصی گرفتن از محل کار خود ، و ترک فعالیت های سنگین در طول دوره ریکاوری پس از ایمپلنت باسن، انجام دهید.
  6. استعمال سیگار ، تنباکو و نیکوتین ، باعث کند شدن بهبود زخم و طولانی تر شدن روند بهبود ، و نیز بر جای ماندن بیشتر جای زخم می شود. مصرف این محصولات را 4 هفته قبل از عمل پروتز باسن ترک کنید.
  7. از مصرف غذاها ، نوشیدنی ها و مکمل های گیاهی ، که باعث افزایش خطر خونریزی و کبودی می شوند ، خودداری کنید. مصرف آسپرین ، ایبوپروفن ، ناپروکسن ، موترین، رقیق کننده های خون ، ویتامین E، روغن ماهی و الکل را کنار بگذارید.
  8. شب قبل از جراحی پرتز باسن بعد از نیمه شب ، چیزی نخورید و نیاشامید. در صورتی که مصرف دارویی اجتناب ناپذیر باشد ، با در جریان گذاشتن پزشک ، آن را با اندکی آب مصرف کنید.
  9. قسمتی از منزل را با قرار دادن بالش ، پتو ، کتاب ، تلوزیون و هر چیزی که می تواند ، به سپری کردن یک دوره ریکاوری راحت به شما کمک کند ، تجهیز کنید.

محل قرار گیری پروتز باسن

پروتـز های باسن در محلی قرار می گیرند که به اعصاب و استخوان باسن آسیب و فشاری وارد نشود. در واقع پروتـز های باسن را می توان در سه قسمت زیر جاگذاری نمود :

  1. زیر فاشیا
  2. مابین عضلات باسن
  3. زیر عضلات باسن

معمولا برای پروتزباسن برش ها در قسمت فرورفته باسن که چندان قابل رویت نیست و دید ندارد ایجاد می شود. پروتز باسن در تهران حدود 2 ساعت به طول می انجامد و طی آن بیمار به طور کامل بیهوش خواهد شد.

آیا پروتز باسن با درد همراه است؟

بله، افزایش سایز باسن می تواند با درد همراه باشد. میزان درد به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  1. نوع جراحی: برش های مختلفی برای ایمپلنت باسن وجود دارد که هر کدام می تواند درد متفاوتی ایجاد کند.
  2. اندازه پروتز: ایمپلنت های بزرگتر معمولاً درد بیشتری نسبت به ایمپلنت های کوچکتر ایجاد می کنند.
  3. مهارت جراح: جراحان باتجربه تر می توانند برش های دقیق تری ایجاد کنند و ایمپلنت را با دقت بیشتری قرار دهند که می تواند به کاهش درد کمک کند.
  4. آستانه تحمل درد: هر فرد آستانه تحمل درد متفاوتی دارد.

به طور کلی، می توانید انتظار داشته باشید که در 48 تا 72 ساعت اول پس از جراحی، درد متوسط تا شدید داشته باشید. این درد معمولاً با داروهای مسکن تجویز شده توسط پزشک قابل کنترل است.
در اینجا چند روش برای کاهش درد بعد از ایمپلنت باسن وجود دارد:

  • مصرف داروهای مسکن طبق دستور پزشک
  • استفاده از کمپرس یخ
  • بالا نگه داشتن باسن
  • پوشیدن گن فشاری
  • اجتناب از فعالیت های سنگین
  • انجام حرکات کششی ملایم

در بیشتر موارد، درد بعد از ایمپلنت باسن به تدریج در طول چند هفته تا چند ماه کاهش می یابد. اگر درد شما شدید یا مداوم است، حتماً با پزشک خود تماس بگیرید.

آیا پروتز باسن سایزهای مختلفی دارد؟

پروتز باسن همچون سینه در اندازه و شکل ‌های متفاوتی در بازار عرضه شده است که حتی به صورت سفارشی نیز طراحی می شوند. این پروتزها دو مدل بیضی و گرد دارند. جراح طبق سلیقه زیباجو ، در انتخاب اندازه و شکل متناسب پروتز ، ابتدا به جهت بررسی اندازه ماهیچه ها معاینه فیزیکی انجام می دهد. سپس برای تراکم و سفتی عضلات ، ضخامت پروتز را تعیین می نماید.

تکنیک بیهوشی در عمل پروتز باسن :

عموما برای عمل های ایمپلنت باسن از دو تکنیک بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی استفاده می شود. در بیهوشی عمومی بیمار به طور کامل می خوابد ، یعنی نه چیزی می بیند و نه چیزی میشنود. در تکنیک جراحی پروتز باسن سیلیکونی بی حسی موضعی فرد بیدار است اما در قسمتی که تحت جراحی قرار میگیرد حسی نخواهد داشت.

مراحل عمل جراحی ایمپلنت باسن :

به طور معمول پروتزباسن چند ساعت طول می کشد که طی آن جراح پلاستیک مراحل زیر را انجام می دهد :

  • یک – ایجاد برش بین دو برآمدگی باسن یا در قسمت بالایی و پایینی آن
  • دو – وارد کردن پروتز ما بین یا زیر عضلات سرینی
  • سه – برش های ایجاد شده با نخ بخیه ، بسته میشوند.

مراقبت های بعد از عمل پروتز باسن

بلافاصله پس از به اتمام رسیدن جراحی ، بافت باسن شروع به ترمیم می کند و پس از گذشت حدود 6 ماه بهبود می یابند. بهتر است پس از جراحی ایمپلنت باسن بیمار از گارمنت یا پوشش فشرده کننده باسن استفاده نماید. این کار به کاهش و برطرف شدن تورم کمک می کند.

جراح تان به شما توصیه می کند ، تا دستورالعمل های او را بعد از پروتز باسن ، به منظور دستیابی به بهترین نتیجه، دنبال کنید.

  • 3 ماه بعد از جراحی ، رژیم غذایی پر چربی و پر کالری توصیه می شود.
  • به مدت یک ماه بعد از جراحی ایمپلنت باسن ، از نشستن کامل بر روی باسن خودداری کرده و تا 6 هفته بعد از درمان ، نشستن بر روی باسن را در حداقل سطح انجام دهید.
  • یک ماه بعد از جراحی ، در زمان نشستن بر روی باسن ، به منظور برداشتن فشار از روی باسن ، در پشت ران ها بالش قرار دهید.
  • از انجام فعالیت های سنگین ، به مدت سه ماه بعد از جراحی خودداری کنید. در طول این مدت ، تنها قدم زدن مجاز می باشد. از انجام ورزش های سنگین باسن ، به مدت 3 ماه بعد از عمل پروتز باسن خودداری کنید.
  • دوش گرفتن تا زمان داشتن درن ممنوع می باشد ، و بعد از خارج کردن درن تا ۴۸ ساعت ، نباید به حمام بروید. چون منجر به عفونت پروتز می شود.
  • بی حسی پوست اطراف باسن ، بعد از جراحی ایمپلنت باسن طبیعی می باشد. حس طبیعی دوباره باز خواهد گشت ، ولی ممکن است برای برگشت کامل حس ، بعد از جراحی به 6 ماه زمان نیاز باشد.
  • بعد از استفاده از سرویس بهداشتی ، از دستمال کودک برای تمیز کردن خودتان استفاده کنید. باید خشک کردن را از عقب به جلو انجام دهید. خشک کردن از جلو به عقب باعث افزایش احتمال عفونت می شود.
  • در روز اول ، به مدت 24 ساعت در تختخواب خود استراحت کنید.
  • چسب های موجود بر روی زخم ها ، در اولین جلسه ملاقات بعد از جراحی ایمپلنت باسن ، توسط بهترین جراح پروتز باسن تهران شما برداشته خواهند شد.
  • در هفته اول ، رانندگی نکنید و فعالیت فیزیکی انجام ندهید.
  • در هفته دوم ، به آرامی فعالیت های نرمال خود را از سر بگیرید. باید به آرامی قدم بزنید. در پایان هفته دوم بجز ورزش کردن می توانید ، سایر فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید.
  • به مدت 6 هفته نباید فعالیت ورزشی ای انجام دهید که ، بخش پایینی بدن را درگیر می کند. گلف و تنیس بازی نکنید و از شنا کردن ، اسب سواری یا موتور سواری خودداری کنید.
  • در صورت افزایش قرمزی ، حساسیت یا تخلیه ترشحات در یک هفته اول بعد از جراحی باسن پلاستیکی ، با پزشک خود تماس بگیرید.

 

عکس پروتز باسن

 

وجود تورم بعد جراحی

ممکن است بعد از جراحی پروتز باسن در ناحیه باسن تورم داشته باشید که به مرور زمان کمتر خواهد شد. نگران نباشید هنگامی که این ورم از بین برود، نتایج واقعی عمل جراحی پروتز باسن آشکار خواهد شد.(از مصرف نمک برای مدت ۲ هفته برای کاهش تورم پرهیز نمایید.) تمریناتی که پزشک تجویز می کند حتما انجام دهید.

به پشت دراز نکشید

تمریناتی که پزشک به شما تجویز می کند باید به صورت سرپایی انجام دهید. به مدت یک ماه پس از عمل افراد نمی توانند به پشت دراز بکشند. در هنگام استراحت کردن از ایجاد فشار بروی محل عمل پرهیز نمایید. بهتر است در هنگام استراحت کردن بروی شکم بخوابید. پس از 1 ماه از عمل جراحی به مدت طولانی نشینید و در زمان نشستن از یک بالش یا کوسن نرم استفاده نمایید تا فشار زیادی به باسن وارد نشود.

راه رفتن

پس از عمل پروتز باسن با تایید جراحتان هر چه زودتر راه رفتن را شروع کنید زیرا باعث کاهش تورم و احتمال لخته شدن خون در پاها می شود. در هفته ی اول به دلیل وارد نشدن فشار ، به برش های جراحی و احتمال باز شدن لبه های زخم با احتیاط و به آرامی راه بروید. سعی کنید در منزل قدم بزنید؛ این کار می تواند روند بهبودی را تا حد زیادی تسریع بخشد.

انجام فعالیت های روزانه بعد از کاشت پروتز باسن

پس از شش هفته می توانید فعالیت های مورد علاقه خود را انجام دهید. دویدن و پریدن پس از جراحی توصیه نمی شود، اما شروع به انجام فعالیت هایی مانند پیاده روی، گلف، شنا، باغبانی و موارد مشابه مشکلی نخواهید داشت. به مدت ۲ ماه بعد از پروتز باسن از انجام دادن فعالیت های سنگین اجتناب فرمایید. به مدت ۴ هفته از رانندگی و نشستن طولانی مدت در هر وسیله ای خودداری نمایید. در هنگام رانندگی می توانید برای نشستن از بالش های نرم استفاده کنید. تمرینات روزانه ای که انجام می دهید باعث می شود ماهیچه های اطراف مفصل ران تقویت شود. 20 تا 30 دقیقه دو تا سه بار در روز به آرامی با بالا رفتن از پله ها، خم شدن و راه رفتن، به تدریج حرکت و قدرت خود را می توانید باز گردانید. چند هفته تا چند ماه طول می کشد تا کاملاً به حالت عادی بازگردید.

حس لامسه پس از جراحی پروتز باسن

  • این امکان وجود دارد که به مدت 3 ماه اطراف نواحی برش خورده حس لامسه فرد کاهش یابد.
  • پس از جراحی پروتز باسن ، باسن سفت و متورم خواهد شد که ممکن است این حالت تا چند ماه وجود داشته باشد.
  • برای کنترل درد خود می توانید از دارو های مسکنی که پزشک برای شما تجویز نموده استفاده نمایید.
  • در موارد بسیار نادر ممکن است مایعی اضافی در اطراف باسن جمع شود که باید از بدن خارج شوند.

تفاوت پروتز باسن و لیفت باسن برزیلی

کسانی که متقاضی عمل های زیبایی باسن هستند ، خوب است تفاوت این دو پروسه را بدانند تا بتوانند تصمیم گیری درستی داشته باشند. در لیفت باسن برزیلی ، برای ایجاد فرمی گرد و پر به باسن چربی تزریق می شود و این چربی ها معمولا از ناحیه ران ، شکم و پهلو ساکشن می شوند. اما در عمل پروتز باسن ، یک جسم سیلیکونی مقاوم روی یا زیر عضله سرینی قرار می گیرد. عمل پروتز در قیاس با باسن برزیلی تهاجمی تر بوده اما نتیجه حاصل از ان ماندگار تر خواهد بود. زیرا چربی پس از تزریق ممکن است جذب بدن شود و فرم باسن به حالت اولیه خود بازگردد.

ترکیب جراحی پروتز باسن با لیفت باسن برزیلی به چه صورت است؟

جراح برای شکل دهی باسن بیمار می تواند پروتز باسن را با لیفت باسن برزیلی ترکیب نماید. چربی ‌های اضافی در این روش با عمل لیپوساکشن از قسمت های دیگر بدن برداشته شده و به باسن انتقال داده می شود. به این شیوه ، پیوند یا تزریق چربی نیز می‌ گویند. برخی جراحان معتقدند ، این روش ظاهری طبیعی ‌تر را خلق می ‌کند. در صورتی که پزشک تجربه و مهارت کافی داشته باشد ، با انتخاب پروتز باسن در شکل و اندازه مناسب ، شکلی طبیعی را در باسن فرد ایجاد می کند. گاهی نیز ممکن است عمل پروتز باسن با لیپوساکشن همراه باشد زیرا پروتز باسن قسمت مرکزی این ناحیه را افزایش می دهد و گاهی برای افزایش قسمت های دیگر نشینمن از تزریق چربی نیز استفاده می شود.

تفاوت پروتز باسن با تزریق چربی در چیست؟ (چرا پروتز باسن از تزریق چربی بهتر است؟)

در فرایند بزرگ کردن باسن ، از پروتزهای سیلیکونی در خصوص برجستگی و خوش‌ فرمی باسن استفاده می ‌شود. اما با تزریق چربی بافت چربی از بدن خود شخص با لیپوساکشن از قسمت های دیگر بدن گرفته شده و به باسن وی تزریق می‌ شود. تزریق چربی در اشخاصی که می‌ خواهند تناسب اندام داشته باشند ، مناسب است ، اما در واقع به رفع افتادگی پوست کمکی نمی‌ کند. همچنین به اندازه پروتز باسن برجستگی در نشینمنگاه ایجاد نمی ‌کند. افراد بسیار لاغر نیز که چربی کافی ندارند ، نمی ‌توانند از تزریق چربی برای فرم دهی به باسن خود استفاده کنند.

مزایای عمل پروتز باسن چیست؟

عمل زیبایی باسن باعث ایجاد باسنی خوش‌ فرم و بزرگ می شود که می ‌تواند برای شخص مزایای زیر را به دنبال داشته باشد :

  • این تکنیک اندامی با انحنا و ‌فرمی زیبا خلق می کند.
  • روشی دائمی برای بزرگی باسن محسوب می ‌شود.
  • شکلی کاملا طبیعی به باسن می ‌دهد.
  • برخی از پروتزهای باسن نیز به طور سفارشی طراحی شده تا با بدن بیمار تناسب داشته باشند.

پوشیدن گن بعد از جراحی زیبایی باسن با پروتز چه تاثیری در نتیجه دارد؟

پس از عمل بزرگ کردن باسن با ایمپلنت های سیلیکونی ، جراح پلاستیک به بیماران خود توصیه می کنند که برای مدتی از گن های طبی استفاده کنند. پوشیدن این گن ها در تسریع روند ریکاوری و ارتقا کیفیت دوره ریکاوری بعد از عمل باسن پلاستیکی موثر هستند. به طور کلی ساختار گن های طبی بعد از جراحی ایمپلنت باسن حالت فشرده ای دارند. زمانی که پس از جراحی پروتز باسن مورد استفاده قرار می گیرند ، فشردگی که در نواحی قرار گیری ایمپلنت ها ایجاد می شود سه نتیجه مثبت را به همراه دارد :

  • جلوگیری از ازدیاد ورم : البته که پس از پروتزباسن ، میزانی از ورم طبیعی است. اما فشار ناشی از گن ، باعث می شود تا فضای خالی اضافه ای برای تجمع مایعات اضافی وجود نداشته باشد ؛ به دنبال این امر ، ورم در همان سطحی که هست باقی می ماند و شدت پیدا نمی کند.
  • گردش خون بهتر : با وارد امدن فشار کنترل شده به ناحیه باسن ، خون می تواند بهتر و مطلوب تر جریان پیدا کند و از تشکیل لخته های خونی جلوگیری شود.
  • بهبودی سریع تر : به گونه ای هر دو مورد فوق ، سبب می شوند که پس از جراحی پروتز باسن ، بهبودی با سرعت بیشتری حاصل شود. با گردش خون مطلوب مواد مغذی سریع تر به نواحی جراحی شده می رسند و بدین ترتیب ترمیم با سرعت بالاتری به انجام می رسد.

سایز گن بعد از عمل کاشت پروتز در باسن :

برای اینکه تاثیر گذاری گن باسن پلاستیکی همانطور که پیش تر توضیح داده شد ، مثبت و مطلوب باشد ، باید در انتخاب سایز دقت کنید. اندازه آن نباید بسیار تنگ باشد که فشار وارده از حد طبیعی فراتر رود و نباید به قدری گشاد و آزاد باشد که فرد هیچگونه فشاری را احساس نکند. برای انتخاب مناسب ، حتما با یک جراح پروتز باسن مجرب در تهران مشورت نمایید.

آیا جای زخم های جراحی پس از پروتز باسن دیده می شود؟

در جراحی پروتز باسن ، جای زخم‌ها معمولاً در محل‌های مخفی مانند شکم یا قسمت تحتانی باسن قرار می‌گیرند تا کمتر دیده شوند. جراحان پلاستیک برای حداقل کردن اثرات جانبی، از تکنیک‌های پیشرفته استفاده می‌کنند. به همین دلیل، زخم‌های پس از جراحی ممکن است به‌طور کلی غیر قابل مشاهده باشند و با گذر زمان کمرنگ تر شوند. با انتخاب جراح ماهر و پیروی از دستورات بهبود، اثرات دیده‌شدنی زخم‌ها به حداقل ممکن می‌رسد.

محل برش های جراحی در پروتز باسن کجا قرار دارند؟

در جراحی پروتز باسن، برش‌ها معمولاً در قسمت زیرین باسن انجام می‌شود. این مکان‌های انتخابی باعث می شوند که جای زخم ها به طور کلی از دید خارج باشند.

خطرات و عوارض احتمالی پروتز باسن

برخی از خطرات و عوارض احتمالی پروتز باسن عبارتند از:

1. تحریک پوست و حساسیت: ممکن است پوست زیر پروتز باسن حساس و یا تحریک شود. برخی افراد ممکن است احساس گرما، خارش، یا درد نیز کنند.

2. التهاب: در برخی موارد، التهاب محل قرارگیری پروتز باسن رخ می‌دهد. این ممکن است با درد، گرما، و قرمزی همراه باشد.

3. عفونت: اگر بهداشت مناسب در مورد پروتز باسن صورت نگیرد، باعث ایجاد عفونت می شود. نگرانی‌ها در مورد عفونت شامل درد، تورم و تغییرات پوست می‌شود.

4. سنگینی و احساس ناهماهنگی: بستگی به وزن و جنس پروتز باسن، ممکن است احساس ناهماهنگی یا سنگینی شود که برخی افراد ممکن است به آن عادت کنند.

7. مشکلات روحی: برخی افراد ممکن است با مسائل روحی مرتبط با تغییر در ظاهر خود روبرو شوند. این ممکن است تأثیری بر روحیه، اعتماد به نفس، و ارتباطات اجتماعی آن‌ها داشته باشد.

توجه داشته باشید که هر فرد به طور متفاوتی به پروتز باسن واکنش نشان می‌دهد. در صورت بروز هرگونه عارضه یا نگرانی، مهم است که با پزشک یا متخصص پزشکی خود در مورد وضعیت خود مشورت کنید.

هزینه پروتز در باسن در تهران سال 1402

هزینه عمل پروتزباسن به عوامل مختلفی همچون دستمزد جراح پروتز باسن در تهران ، نوع پروتز و هزینه های جانبی کلینیک و دارو ها بستگی دارد. بنابراین فرد متقاضی برای کسب اطلاع از هزینه ایمپلنت باسن باید به مطب دکتر مراجعه نماید و تحت معاینه قرار بگیرد.

دیدن دیدگاه ها

  • اقای دکتر من تزریق چربی انجام دادم الان دیگه از بین رفته میتونم پروتز باسن انجام بدم؟

  • آقای دکتر من پروتز باسن رو پیش شما انجام دادم ، الان دو ماه میگذره می تونم ورزش کنم؟

    • ورزش های سبک درحد پیاده روی اوکی هستند ولی ورزش های سنگین باید سه ماه پس از جراحی شروع بشود

نوشته های تازه

  • مقالات

جراحی کوچک کردن پره های بینی

جراحی کوچک کردن پره های بینی ، یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی صورت در…

1 هفته قبل
  • جوانسازی

جدید ترین و امن ترین روش های لیفت صورت

همانطور که می دانید کشیدن پوست صورت به جوانسازی پوست شما کمک بسیار زیادی می کند.…

1 هفته قبل
  • مقالات

لیفت و پروتز سینه بطور همزمان

لیفت و پروتز سینه بطور همزمان بهترین روش برای خانم هایی است ، که می…

3 هفته قبل
  • مقالات

جراحی شکم و پهلو

جراحی شکم و پهلو از جراحی های زیبایی برای لاغری است که امروزه طرفداران بسیاری…

3 هفته قبل
  • مقالات

جراحی شکم

4 هفته قبل