جراحی بینی فانتزی از عمل هایی است که در گذشته مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته بود. البته امروزه هم طرفدار خاص خود را داشته و برخی از افراد تمایل به انجام آن را دارند. بینی فانتزی به بینی عروسکی نیز معروف می باشد. در این جراحی بینی تا جای ممکن کوچک شده و قوس زیبایی به روی پل بینی ایجاد خواهد شد. در نتیجه نوک بینی سر بالا شده و زاویه نوک بینی تا لب بالا حدود 100 الی 105 درجه می باشد.

جراحی بینی فانتزی - دکتر حیدری

جراحی بینی فانتزی تنها برای بینی های زنانه مناسب بوده و برای آقایان انجام نمی شود. چرا که بر اساس استاندارد های زیبایی ، فانتزی شدن بینی مردانه موجب بر هم ریختگی تناسب صورت آن ها شده و از جذابیت چهره آن ها می کاهد. لازم به ذکر است عمل بینی فانتزی برای بینی های استخوانی مناسب است و معمولا به روی بینی های گوشتی انجام نمی شود. چرا که بینی های گوشتی از پوست ضخیمی برخوردار هستند و در صورت فانتزی شدن ، فرم بینی در زیر پوست پنهان شده و چندان قابل مشاهده نیست.

افرادی که می خواهند بینی خود را به صورت فانتزی عمل کنند ، باید در انتخاب جراح بینی فانتزی در تهران نهایت دقت را داشته باشند. چرا که به طور کلی جراحی زیبایی بینی از عمل های پیچیده ایست که به دقت بسیاری نیاز دارد و با فانتزی شدن بینی میزان دقت و پیچیدگی آن نیز بیشتر خواهد شد. در واقع جراحی بینی فانتزی بسیار حساس بوده و در صورتی که در آن بینی بیش از حد کوچک یا سربالا شود ، ممکن است تبعاتی را به همراه داشته باشد. بعنوان مثال ظاهر بینی خوکی شده و تناسبات صورت را بهم می ریزد؛ همچنین ممکن است در تنفس بیمار نیز خلل ایجاد کند.

تفاوت بینی فانتزی با بینی طبیعی و نیمه فانتزی

  • بینی طبیعی پل کاملا صافی داشته و هیچ قوسی ندارد. در نتیجه نوک بینی سربالا نیست و زاویه آن تا لب بالا بین 90 تا 95 درجه می باشد. عمل بینی فانتزی برای همه افراد با هر نوع بینی و جنسیتی مناسب است و هیچ محدودیتی نخواهد داشت.
  • بینی نیمه فانتزی هم حالتی ما بین بینی طبیعی و فانتزی را داراست. به این صورت که پل بینی صاف نیست و قوس آن به اندازه بینی فانتزی نمی باشد. همچنین در بینی نیمه فانتزی زاویه نوک بینی با لب بالا حدود 95 الی 100 است.

داوطلب جراحی بینی فانتزی

به بیان کلی، آندسته از افرادی که بینی آنها در مقایسه با سایر بخش های دیگر بزرگ تر است، داوطلب خوبی برای جراحی محسوب می شوند. کوچک کردن بینی برای هر فردیا مناسب نمی باشد. کوچک کردن بینی بر حسب زیبایی و عملکرد دارای محدودیت هایی می باشد و در نتیجه جراحی بینی فانتزی، نمی تواند برای هر فردی گزینه مناسبی محسوب شود.

تعریف بینی فانتزی بر حسب ویژگی های بیمار، که تحت عمل بینی قرار می گیرند، بینی است که شبیه به بینی عروسک بوده و دارای قوس یا کمان منحصر به فردی باشد. عمل بینی فانتزی ، تحت شرایط خاص و برای برخی بیماران خاص، قابل اجرا  می باشد.

بینی گوشتی دارای پوست ضخیم می باشد و کوچک شدن آن در مقایسه با بینی های استخوانی دشوار تر است. بعلاوه ، خطر به تعویق افتادن بهبود جای زخم و ایجاد گوشت اضافی ( کولوئید ) بعد از جراحی بینی فانتزی در بینی های گوشتی وجود دارد بنابراین، این بیماران باید دارای انتظارات منطقی از نتیجه جراحی خود باشند و در این صورت می توانند بهترین نتیجه را از عمل بینی فانتزی خود کسب کنند.

 

 

دستیابی به نتایج فوق العاده از طریق جراحی بینی فانتزی

ایمپلنت های مصنوعی که به بالا رفتن پل بینی کمک می کنند شامل گورتکس و سیلیکون می باشند که در پشت بینی یا در نوک آن مورد استفاده واقع می شود. برای اینکه نوک بینی طبیعی تر به نظر برسد، غضروف خودی مثل غضروف گوش یا سپتوم بینی به کار برده می شود. بنابراین روند شامل یک ایمپلنت سنتزی و ایمپلنت گرفته شده از بدن خود بیمار، برای طراحی بینی فانتزی می باشد. نتیجه نهایی، یک شیب و شکل طبیعی می باشد که به سمت بالا متمایل نبوده و در عین حال، زاویه بین لب و بینی به خوبی در آن رعایت شده است.

جراحی پلاستیک سه بعدی

جراحی بینی فانتزی برای طبیعی به نظر رسیدن چهره شما طراحی شده است چون ایمپلنت های استفاده شده در عمل بینی فانتزی ، کاملاً سفارشی بوده و به گونه ای تراش داده شده اند که بیشترین تناسب را با سایر ویژگی های صورت شما داشته باشند. بنابراین بینی تازه خلق شده در شما در پی روند رینوپلاستی بینی فانتزی، با کانتور های فعلی شما هماهنگ بوده و بینی شما به گونه ای به نظر می رسد که انگار از همان بدو تولد صاحب چنین بینی زیبایی بوده اید.

مشخصه های جراحی بینی فانتزی

  • ایمپلنتی در پشت بینی و برای نوک تیز کردن بینی به میزان استاندارد مورد استفاده قرار می گیرد
  • گورتکس و سیلیکون از ایمپلنت هایی هستند که برای عمل بینی فانتزی استفاده می شوند
  • در نوک بینی اغلب از غضروف طبیعی بر گرفته شده از سپتوم یا گوش استفاده می شود.
  • شکل بینی طبیعی به نظر می رسد و عیب و نقص های آن به طور کامل رفع می شود
  • ایمپلنت های استفاده شده برای جراحی بینی فانتزی متناسب با نیاز شما می باشد و همچنین از مزیت جراحی سه بعدی برخوردار است.
  • بینی خلق شده در روند رینوپلاستی بینی فانتزی، شبیه به عروسک زیبای باربی می باشد و به همین دلیل، نام بینی عروسکی یا فانتزی برای آن انتخاب شده است.

فیلم عمل بینی فانتزی در تهران

 

 

روند جراحی بینی فانتزی در تهران

پس از اینکه بیمار توسط بهترین جراح بینی فانتزی در تهران مورد ارزیابی های لازم قرار گرفت، متناسب با نیاز بینی زیباجو، ایمپلنتی برای او تهیه می شود. این ایمپلنت به گونه ای تراش داده می شود که با ویژگی های صورت زیبا جو دارای بیشترین هماهنگی باشد و در عین حال یک بینی با یک نمای کاملاً طبیعی را خلق کند بگونه ای که افرادی که از تحت جراحی بینی فانتزی قرار گرفتن بینی شما بی خبرند اصلاً متوجه نشوند که بینی شما عمل شده و تصور کنند که شما از همان ابتدا صاحب چنین بینی زیبایی بوده اید.

با توجه به اینکه یکی از ویژگی های بینی فانتزی، اندازه کوچک آن است، بهترین دکتر عمل بینی فانتزی تهران تکنیک های لازم را برای کوچک کردن سایز بینی انجام می دهد. البته میزان کوچک کردن بینی به گونه ای است که تناسب آن با سایر ویژگی های صورت کاملاٌ رعایت شود و شکل زننده ای را در این اندام در مقایسه با سایر بخش های صورت ایجاد نکند.

بعد از انجام اصلاحات و تغییرات لازم بر روی اندازه بینی، پره های بینی نیز در صورت نیاز، تغییر اندازه داده می شوند. البته در تغییر اندازه بینی طی انجام پروسه جراحی بینی فانتزی در تهران یا دیگر شهر های ایران ، علاوه بر ایجاد اصلاحات در شکل ظاهری بینی و زیباتر شدن آن ، تمام ویژگی های ساختار داخلی مرتبط با نفس کشیدن را نیز مد نظر قرار می دهد تا زیبا جو علاوه بر بهره مند شدن از بینی زیبا، از نظر عملکرد در این اندام خود با مشکلی روبرو نشده و به راحتی بتواند نفس کشیدن از راه بینی را انجام دهد.

هزینه جراحی بینی فانتزی در تهران

هزینه عمل بینی فانتزی در تهران به عوامل مختلفی همچون دستمزد جراح و سایر مشکلات بینی بستگی دارد. به همین خاطر پس از معاینه توسط جراح بینی مشخص خواهد شد. شما می توانید به منظور کسب اصلاع بیشتر در این باره با مطب جناب دکتر عطالله حیدری ، بهترین جراح پلاستیک تهران ، تماس حاصل فرمایید.