مقالات

لیفت سینه

بسیاری از خانم ها بنا بر دلایل مختلفی مانند افزایش سن یا شیردهی ، دچار افتادگی سینه می شوند. این موضوع برای برخی از آنان ناخوشایند و آزار دهنده بوده و به دنبال روش هایی برای رفع آن هستند. امروزه با روش های مختلف لیفت پستان می توان این افتادگی را درمان کرد و باعث سفت شدن بافت پوست این ناحیه شد. جراحی لیفت سینه به منظور بالا کشیدن پستان ها، برش هایی برای برداشتن پوست اضافی و محکم کردن بافت پیرامون آن ایجاد می شود. در ادامه مقاله دکتر حیدری بهترین جراح لیفت پستان در تهران در رابطه با نحوه انجام این جراحی توضیحاتی داده خواهد شد.

 

 

چه چیزی باعث می شود سینه ها افتاده شوند ؟

با گذشت زمان و به دنبال آن افزایش سن ، از قوای بدن و جوانی آن کاسته می شود. الاستیسیته و قابلیت کشسانی پوست از جمله مهم ترین مواردی هستند که باعث به وجود آمدن نشانه های پیری در صورت و بدن می شود. با کاهش میزان تولید این ماده ها و کاهش قابلیت کشانی ، شاهد شل شدگی و افتادگی پوست در نواحی مختلفی مانند صورت و سینه ها خواهید بود. حتی عواملی از قبیل نیروی گرانش زمین ، بارداری ، شیردهی نیز در افتادگی سینه ها دخیل هستند.
خانم های که دوران بارداری و همچنین شیردهی خود را پشت سر گذاشته اند ، نیز معمولا دچار افتادگی پستان می شوند و به انجام جراحی لیفت سینه نیاز پیدا خواهند کرد. افتادگی سینه ها علاوه بر اینکه مشکلات ظاهری با خود به دنبال دارد باعث ایجاد احساس درد در ناحیه گردن نیز خواهد شد ، از همین رو مادرانی که دیگر تصمیم به بارداری مجدد ندارند برای رفع مشکل افتادگی سینه خود به انجام عمل لیفت سینه روی می آورند. در این خصوص باید بگویم که نتایج جراحی لیفت پستان در صورت عدم رعایت نکات مراقبتی می تواند مجدد باز گردد و هزینه های صرف شده شما را هدر دهد. از همین رو توصیه می شود نکاتی که در ادامه توصیه می کنیم را به درستی انجام دهید تا برای مدت زمان بیشتری از نتایج به وجود آمده لذت ببرید.
خانم هایی که به دلیل افتادگی سینه های خود اعتماد به نفسشان را از دست داده اند نیز می توانند با مشورت با یک پزشک مجرب و متبحر مانند دکتر عطالله حیدری از مزایای اعجاب انگیز و زیبای عمل لیفت سینه بهره مند شوند و بعد از جراحی به راحتی لباس های زیبا و متناسب با سلیقه خود را بپوشند.

چرا باید جراحی لیفت سینه را انجام داد ؟

شاید برای شما نیز سوال باشد که چرا باید جراحی زیبایی بالا کشیدن سینه را انجام داد در حالی که می توان با کاشت پروتز سینه هم به بهبود فرم سینه ها کمک کرد و هم آن ها را به سمت بالا کشید؟ هر چه سن شما بالا تر برود ، بدن نیز دچار تغییراتی خواهد شد که پیش از این در رابطه با آن صحبت کردیم و گفتیم دلیل افتادگی سینه ها چه چیزی می باشد. برای بالا کشیدن سینه ها نمی توانید از روش پروتز سینه استفاده کنید ، چرا که طی انجام جراحی کاشت پروتز ، یک جسم خارجی درون بافت سینه قرار می گیرد که سعی دارد باعث بهبود حالت و فرم سینه ها شود ، این جسم خارجی خود دارای وزنی کم است که می تواند موجب شود تا سینه ها کمی افتاده نیز شوند. پس نمی توانید از آن به عنوان روشی برای بالا کشیدن سینه ها استفاده کنید.

به جای آن بهتر است از روشی که مخصوص این کار است استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که پزشکان در زمان کاشت پروتز مقداری سینه را به سمت بالا هدایت می کنند تا فرم بهتری به خود بگیرد اما مقدار آن به قدری نیست که موجب رفع افتادگی سینه ، انحراف یا عدم تقارن نوک پستان ها ، ناهمواری های سینه و پایین بودن هاله و نوک سینه شود. به منظور رفع این مشکلات بهتر است عمل لیفت سینه را توسط یک جراح پلاستیک مجرب و متبحر انجام دهید تا با عوارض جانبی خاصی رو به رو نشوید و بهترین و مطلوب ترین نتایج را دریافت کنید.

بهتر است به یاد داشته باشید که جراحی لیفت سینه زمانی که به درستی انجام شود می تواند سینه ها را خوش فرم ، جوان و زیباتر سازد پس در انتخاب پزشک خود دقت بالایی داشته باشید.

چگونگی انجام لیفت سینه

جراحی بالا کشیدن سینه به سه روش مختلف قابل انجام است که جراح بعد از بررسی های لازم و میزان افتادگی یکی از این 3 روش را انتخاب می کند.

  • لیفت دوناتی شکل

لیفت سینه دوناتی شکل بهترین انتخاب برای رفع افتادگی های جزئی و عدم تقارن های اندک می باشد. در این تکنیک جراح در اطراف هاله سینه برشی به شکل دونات به منظور خارج کردن بافت اضافی ایجاد می نماید و با استفاده از این تکنیک جای برش به هیچ عنوان جلب توجه نمی کند.

  • لیفت آب نباتی شکل

در تکنیک لیفت آب نباتی شکل که به لیفت عمودی نیز معروف است، از چین سینه رو به بالا و به سمت محیط اطراف هاله سینه برشی آب نباتی شکل ایجاد می شود.

  • لیفت لنگری شکل

در صورتی که افتادگی پستان بسیار شدید باشد از تکنیک لیفت سینه لنگری استفاده می شود که نسبت به تکنیک های دیگر تهاجمی تر می باشد. در این تکنیک برای بالا کشیدن سینه ها از میزان برش بیشتری استفاده می شود به گونه ای که علاوه بر برشی که در لیفت آب نباتی شکل استفاده می شود، برش دیگری در چین سینه بصورت افقی نیز ایجاد خواهد شد.

کسانی که بیشترین بهره را از جراحی بالا کشیدن سینه می برند از شرایط فیزیکی زیر برخوردار می باشند. پس اگر شما از این خصوصیات برخوردار هستید می توانید بدون نگرانی برای انجام عمل جراحی اقدام کنید.

  • نوک سینه هایی که به سمت پایین می آیند: وزن بافت سینه باعث می شود که پوست کشیده شود. زمانی که این اتفاق می افتد، بیشتر سینه ها مسطح، افتاده و یا مچاله به نظرمی‌آیند. جراحی این موارد را در سینه ها برطرف خواهد کرد، بنابراین نوک سینه به سمت بالا میرود.
  • نوک سینه ها / منحنی که در زیر سینه قرار می گیرند: زمانی که جراحان پلاستیک، زنان را به عنوان کاندیداهای بالقوه جراحی لیفت سینه بررسی میکنند، یکی از مهم ترین مواردی که آنها مورد ارزیابی قرار میدهند ، موقعیت نوک سینه در ارتباط با چروکیدن زیر سینه می باشد.

مناسب ترین کاندیدهای لیفت سینه چه کسانی هستند:

  • دارای وزن پایدار بوده و از لحاظ جسمی سالم باشند.
  • پوست نرمالی داشته باشند. پوست سالم و ملایم احتمال دارد که سینه ها را در موقعیت جدید خود بعد از جراحی بالا کشیدن سینه نگه دارد.
  • انتظارات واقع بینانه در رابطه با ليفت سينه و نتایج آن داشته باشد.
  • در انجام جراحی لیفت سینه در تهران ، مهمتر از همه، تصمیم بسیار شخصی است که باید در صورتی انجام شود که تنها یک انتخاب داشته باشید و به اعتقاد شما این امر به شما کمک خواهد کرد که اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید.
  • افرادی که بیش از 18 سال سن دارند.
  • افرادی که سینه های آن ها افتاده است.
  • افرادی که سلامت روحی و جسمی مناسبی دارند.
  • اشخاصی که وزن ثابتی داردند.
  • اشخاص غیر باردار و شیرده
  • اشخاصی که تصمیم به بارداری بلافاصله بعد از جراحی لیفت پستان ندارند.

مراقبت های پس از لیفت سینه

  • روز جراحی لیفت پستان

همراه بودن یک فرد در کنار بیمار بسیار ضروری می باشد زیرا بیمار برای راه رفتن نیاز به یک فردی دارد تا کمکش کند. بیمار پس از ترخیص در روز های اولیه باید در منزل استراحت کافی داشته باشد. قرار دادن چند بالش در پشت کمر و بازوها توصیه می شود.

  • هفته اول پس از عمل

به مدت 1 تا 3 روز بعد از لیفت سینه احساس ناراحتی در قفسه پستان طبیعی می باشد؛ با مسکن های تجویزی جراح می توانید این درد را تسکین دهید. مقداری تورم و کبودی بعد از جراحی ليفت سينه دیده می شود که طبیعی است. اکثر بیماران می توانند بعد از گذشت 1 هفته به محل کار برگردند و فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند.

  • یک هفته بعد از لیفت سینه

بیمار باید توجه نماید که در طول دوران نقاهت خود از انجام دادن فعالیت های سنگین که ممکن است بروی سینه فشار وارد نماید جدا خودداری نماید. در زمان های تعین شده برای بررسی روند بهبودی و پیشرفت نتایج به پزشک خود مراجعه کند.

نتیجه لیفت پستان در تهران با بهترین دکتر

بدیهی است که شرط لازم برای دریافت بهترین نتیجه از لیفت سینه در تهران مراجعه به جراحان با تجربه و ماهر در زمینه لیفت است. دکتر حیدری فوق تخصص جراحی پلاستیک در زمینه لیفت تجربه فراوانی دارند و با بالا کشیدن سینه های افتاده و آویزان ظاهر و فرم زیبایی را در سینه ها ایجاد می کنند.

جراحی ليفت سینه ، توسط دکتر حیدری فوق تخصص جراحی پلاستیک به روشی ایمن، کارآمد و با دقت بالا و تکنیک های جدید صورت می گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه جراحی لیفت پستان یا همان بالا کشیدن سینه می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

نتایج لیفت پستان در تهران ممکن است دائمی نباشند. با افزایش سن، کشش پوست به طور طبیعی کاهش میابد و ممکن است افتاده شود. به خصوص اگر شما سینه های بزرگ و حجیم داشته باشید. داشتن وزن سالم و ثابت می تواند در حفظ نتایج کارساز باشد.

عمل لیفت پستان چه عوارضی دارد؟

ماستوپکسی هم بافت سینه را تغییر می دهد و هم آنها را سفت می کند در نتیجه، جراحی لیفت سینه می تواند عدم تقارن موجود در سینه ها را برطرف نماید و آنها را به حالت متقارن متمایل گردانده و به حالت طبیعی می رساند. دقت داشته باشید که متقارن سازی کامل برای تقریبا همه ی زنان از نوع سینه نامتقارن می باشد. یک حرکت ساده که می توانید در خانه انجام دهید تا مطمئن شوید، جراحی بالا کشیدن سینه ممکن است برای شما جراحی مناسبی باشد، این است که یک مداد را زیر سینه خود به حالت افقی قرار دهید. اگر مداد زیر سینه شما بماند، این نشان می دهد که شما می توانید از لیفت پستان استفاده کنید.

عوارض و خطرات عمل لیفت سینه

  • بی حسی: برخی از زنان پس از عمل بالا کشیدن سینه ، بی حسی در محل برش خود را تجربه می کنند؛ در اکثر موارد این بی‌حسی پس از شش هفته کم می شود. در موارد نادر، با توجه به آسیب عصب، بی حسی دوره ای ممکن است بیشتر باشد.
  • تخلیه خونابه: برخی از بیماران جراحی شده در انتهای عمل لیفت دچار عوارض برش جراحی لیفت سینه می شوند. این بیماران برای چند روز تخلیه زخم خواهند داشت تا به حالت نرمال خود برگردند. تخلیه اضافی خون و مایعات از سینه ها به روند بهبود کمک خواهد کرد و باعث کاهش تورم می شود و فرد سریعاً بهبود می‌بابد. بهترین جراح لیفت سینه تهران شما چگونگی مراقبت از روند تخلیه را به شما توضیح خواهد داد. چند روز پس از عمل لیفت پانسمان شما برداشته و تغییر خواهد کرد.
  • بخیه ها: جراح در رابطه با اینکه آیا لازم است بخیه ها برداشته شوند شما را آگاه می سازد. برخی از بخیه ها جذب می شوند و  حل میشوند. برخی دیگر باید یک یا دو هفته پس از جراحی لیفت یا بالا کشیدن سینه در مطب جراح برداشته شوند. بعد از اینکه توانستید به آرامی حرکت کنید جریان خون در بدن شما به حالت قبل برمیگردد.

لیفت سینه همزمان با پروتز سینه

در بانوانی که قصد دارند همزمان با بالا کشیدن سینه ، سایز سینه های خود را افزایش دهند، می توان همزمان لیفت و پروتز سینه را انجام داد. اشخاصی که این کار را انجام می دهند ، سینه های پرتری خواهند داشت. در افرادی که بر اساس کاهش وزن شدید یا اضافه وزن شدید دچار تغییراتی در سینه ها شده اند ، جراحی همزمان با ليفت بسیار کمک کننده است که ظاهرشان زیبا شود.

عمل لیفت سینه را در مورد چه سینه هایی می توان انجام داد؟

عمل بالا کشیدن سینه به طور معنی داری نمی تواند بر سایز سینه ها و شکل گرد بخش بالایی سینه ها تاثیر داشته باشد. اگر شما بخواهید سینه های شما پر تر به نظر برسد می توانید گزینه سفت کردن و بزرگ کردن سایز سینه ها را با هم در نظر داشته باشید. اگر شما سینه های کوچک تری بخواهید می توانید ليفت را با کاهش سایز سینه ها با هم انجام دهید.

مزایای انجام لیفت سینه

  • بالا کشیدن سینه
  • فرم زیبا تر سینه به شکل گرد مانند
  • کاهش یا افزایش سینه با توجه به نوع درخواست بیمار
  • اعتماد به نفس بیشتر
  • احساس رضایت مندی بیشتر در بیمار

ماندگاری لیفت سینه

بعد از جراحی لیفت یا بالا کشیدن سینه ماندگاری به عوامل مختلفی مانند :

  • انتخاب یک جراح خوب سینه در تهران
  • استفاده از علم جدید و بروز به هنگام جراحی لیفت سینه
  • نوسانات وزنی، در صورتی که وزن شما به صورت پیوسته کم یا زیاد شود باعث می شود از ماندگاری کاسته شود.
  • در صورتی که نخواهید باردار شوید ماندگاری بهتر خواهد بود.
  • استفاده از سوتین مناسب در دو ماه اول می تواند در ماندگاری تاثیر گذار باشد.

جراحی لیفت کردن سینه و بارداری

جراحی لیفت پستان باید بعد از این که شیرخوارگی کودک تمام شد انجام شود. تغییراتی که در ظاهر سینه در دوران شیردهی برای سینه ها اتفاق می افتد می تواند نتایج مطلوب بالاکشیدن سینه را از بین ببرد. از دست دادن مشهود وزن بعد از جراحی بالا کشیدن سینه می تواند تاثیر منفی بر روی ظاهر سینه های شما بگذارد. پستان ها متقارن شده و فرم آن ها را زیباتر کرد.

لیفت سینه بدون جراحی

بالا کشیدن سینه بدون انجام عمل جراحی و استفاده از تیغ جراحی به معنای آن است که هیچ نوع بریدگی یا برشی در این روش ها وجود ندارد. همچنین لازم نیست برای انجام آن ها متقاضی تحت بیهوشی عمومی قرار گیرد. این متد ها عوارض جانبی خاص خود را دارند ، به عنوان مثال این امکان وجود دارد که روی سینه ها تاثیر منفی داشته باشد به گونه ای که حتی بعد ها نیز نتوان با جراحی آن ها را جبران کرد. از سوی دیگر به دلیل داشتن نتایج موقت اغلب مورد استفاده قرار نمی گیرند.
روش های بالا کشیدن و لیفت سینه بدون نیاز به جراحی همان نتایج شگفت آور عمل جراحی را ارائه نمی دهند اما با این وجود اگر شخصی به دنبال روشی برای بالا بردن سینه های خود با ریسک و هزینه کم باشد ، می تواند به این نوع گزینه ها فکر کند. از جمله روش های بالا کشیدن سینه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استفاده از سی ای سی آی
  • بالا کشیدن پستان با ترماژ
  • لیفت پستان با جی پلاسما
  • تزریق بوتاکس ، فیلر و استفاده از نخ
  • لیفت سینه با لیزر

استفاده از این تکنیک ها برای کسانی که دارای افتادگی بسیار خفیف هستند ، خاصیت ارتجاعی پوست خوبی دارند ، هنوز خیلی جوان می باشند و بدنشان راحت تر کلاژن تولید می کند ؛ می تواند نتایج خارق العاده ای رقم بزند. این تکنیک ها نیازی به گذراندن دوران نقاهت و بهبودی طولانی مدتی ندارند که این مورد تنها حسن آن ها می باشد. توصیه می گردد برای انتخاب بهترین روش برای لیفت سینه با یک جراح و فوق تخصص پلاستیک خوب در شهر محل سکونت خود مشورت کنید.

لیفت پستان با لیزر

در حین انجاماین عمل با لیزر، جراح با کمک گرفتن از لیزر ، بافت‌ های سینه را ليفت می‌دهد. تاثیر لیزر بر بافت سینه ، اثرش مثل پوشیدن سینه ‌بند می باشد و به بهتر شدن نتیجه عمل کمک می کند.

دوران نقاهت لیفت سینه چقدر است؟

دوران نقاهت لیفت سینه بستگی به روش انجام آن دارد. دربرخی روش های جراحی دوران نقاهت کمی را به دنبال خواهد داشت اما اگر از روش های غیر جراحی استفاده شود نیازی به گذراندن دوران نقاهت نخواهد بود. در واقع شیوه های غیر جراحی به عنوان روش هایی سرپایی و کم تهاجمی بکار برده می شوند تا فرد پس از لیفت با عارضه خاصی مواجه نشود و امکان بازگشت به فعالیت های روزانه سریعا برای او حاصل شود.

مراحل انجام عمل لیفت سینه چیست؟

عمل لیفت پستان شما می تواند با روش های مختلف و برش های مختلف صورت بگیرد. روش مناسب برای شما با توجه به موارد زیر تخمین زده می شود: اندازه و حالت سينه، اندازه وحالت قرار گیری نوک پستان ، درجه افتادگی پستان ، کیفیت پوست و حالت کشسانی آن و همچنین پوست اضافه در اینجا مراحل انجام جراحی لیفت سینه است.

  • مرحله اول: بیهوشی برای این که شما در طول عمل راحت باشید، قبل از شروع عمل بیهوش خواهید شد.
  • مرحله دوم: برش، در اغلب موارد برشهای این عمل دور هاله سینه می باشد و براساس میزان افتادگی سینه و میزان پوست اضافی، برش عمودی از هاله دور سینه تا زیر سینه و نیز برش افقی برروی چین زیر سینه
  • مرحله سوم: شکل دهی دوباره به سینه ها است بعد از این که بهترین جراح لیفت سینه تهران شما برشها را انجام داد، بافت زیرین سینه لیفت می شود و به آن شکل داده می شود تا خطوط و حالت سینه بهبود پیدا کند. نوک سینه و آرئولا در جایی قرار می گیرند که حالت طبیعی تر و جوان تری داشته باشند اگر لازم باشد هاله دور پستان بزرگ شده کوچک میشود. و پوست اضافه برداشته می شود.
  • مرحله چهارم: بستن برشها است بعد از این که سینه های شما دوباره حالت گرفتند و پوست اضافه برداشته شد بقیه پوست با بستن برش ها کشیده می شود.

اسکار بعد ار جراحی لیفت سینه

برخی خطوط لیفت با خطوط طبیعی پستان مطابقت دارند و به سختی دیده می شوند. هرچند بقیه ی آنها ممکن است روی سطح سینه مشخص باشند. جای باقیمانده از خطوط برش (اسکار) ، دائمی هستند اما در اکثر موارد با گذر زمان محو می شوند و بهبود می آیند.
بسیاری بانوان مایلند کمترین جای زخم ممکن را داشته باشند. به هرحال جراح پلاستیک شما روش برشی را ارائه می دهد که برای آناتومی شما از همه مناسب تر باشد. به بهترین دکتر لیفت سینه گوش دهید و نتایج جراحی بالا کشیدن سینه خود را با انتخاب برشی که برای شما مناسب نیست به خطر نیاندازید. بخیه ها برای ساختن و حمایت از سینه های تازه شکل گرفته بین بافتها قرار می گیرند. ممکن است از بخیه یا چسب مخصوص برای بستن پوست استفاده شود.

بعد از جراحی لیفت سینه

بعد از عمل جراحی، باید یک بانداژ الاستیک یا یک سینه ‌بند جراحی را بر روی پانسمان گاز بپوشید. سینه‌ های شما ممکن است به مدت یک یا دو روز کبود، متورم و دردناک شوند. اما این درد نباید شدید باشد. هرگونه درد و ناراحتی خود را می‌توانید با داروهای تجویز شده توسط جراح تسکین دهید.

اگر پس از عمل جراحی لیفت پستان ، پوست سینه‌های شما بسیار خشک شود، شما می‌توانید از یک مرطوب کننده چند بار در روز استفاده کنید. مراقب باشید پوست خود را در حین این روند محکم نکشید و مرطوب کننده را دور از مناطق بخیه استفاده کنید.

2-3 روز پس از جراحی لیفت سینه :

همانطور که گفته شد سینه های شما پانسمان شده است پس به هیچ وجه نباید خودتان آن را باز نکنید. توصیه می شود برای بهبود و تقویت گردش خون و به حداقل رساندن عوارض احتمالی پیاده روی کنید اما با این وجود ، اغلب فعالیت های سنگین را تا بازیابی مجدد سلامتی خود محدود کنید ، زیرا استراحت خوب پس از عمل اهمیت دارد. به این نکته نیز توجه نمایید که در هنگام خواب حتماً چند بالش در اطراف خود بگذارید تا بر روی سینه ها غلت نزنید. این کار کمک می کند تا ورم و حساسیت هنگام خواب را به حداقل برسد.

  • هفته اول:

پس از گذشت یک هفته احتمالا با توجه به نظر پزشکتان بتوانید به محل کار خود برگردید. اما اگر شغل شما با فعالیت بدنی شدید یا بلند کردن اجسام سنگین همراه است ، باید مدت زمان بیشتری را برای بازگشت به کار صبر کنید. حدودا پنج تا ده روز پس از انجام لیفت سینه ، نیازاست برای کشیدن بخیه ها به کلینیک بروید. در طول این مدت در رژیم غذایی خود غذاهای سالم و پر فیبر را بگنجانید و مقدار زیادی مایعات و آب بنوشید تا انرژیتان تامین شود.

  • هفته دوم:

کمی کبودی و متورم بودن در این مرحله طبیعی ست زیرا این عارضه باید طی دو تا سه هفته کاهش یابد. در این مدت برای نگه داشتن سینه ها از سینه بند جراحی استفاده کنید. اکثر بیماران می توانند در این مرحله به فعالیت های روزمره خود برگردند.

  • هفته چهارم :

تا هفته چهارم بعد از لیفت سینه با اجتناب از اکثر فعالیت های بدنی ، از وارد کردن فشارهای غیر ضروری به سینه هایتان خودداری کنید اما معمولا میتوانید چیزهای سنگین بلند کنید اما به محض احساس ناراحتی از انجام این کار پرهیز کنید.

  • هفته ششم:

پس از شش هفته برگشت به برنامه ورزشی معمول خود معمولا خطری نخواهد داشت و فعالیت های هوازی شدید و فعالیت هایی مانند بلند کردن اجسام را در صورت تحمل می توانید انجام دهید.

عمل لیفت سینه درد دارد ؟

پس از عمل جراحی بالا کشیدن سینه ، انتظار بروز درد ار داشته باشید چرا که طی انجام پروسه ، بافت های بدن دستکاری شده اند. در خصوص جراحی لیفت پستان نیز این امر صدق می کند. به سبب برش های ایجاد شده و تغییرات اعمال شده بر روی عضلات پستان ، پس از به هوش آمدن و رفت اثر داروی بیهوشی میزانی درد را تجربه خواهید کرد. عموما درد نمود یافته قابل تحمل است ؛ منتها آستانه درد فرد نیز بر این موضوع تاثیر می گذارد. احتمال دارد در 2 الی 3 روز اول بیشترین میزان درد را تجربه کنید اما بعد از آن این امر رو به بهبودی می رود. بهترین جراح لیفت سینه تهران به منظور کنترل درد داروهای مسکن را تجویز می کند.

دقت داشته باشید که حتماً این داروهای را مطابق با دستور تجویز شده مصرف کنید. زیرا مصرف نادرست و خودسرانه مسکن می تواند عوارضی را به همراه داشته باشد. علاوه بر این استفاده از گن و سوتین طبی در نگهداری پستان ها در محل جدید خود و کاهش احساس درد نیز موثر است.

نحوه استفاده از چسب سينه برای لیفت

چسب لیفت سینه یک نوع لباس زیر است که معمولا در بسته بندی های ده عددی به فروش می رسند. در هر بسته بندی سوتین چسبی نامرئی وجود دارد که با هر بار استفاده از آن خاصیت چسبندگی آن کمتر شده و از بین می رود. استفاده از چسب سینه ،جایگزین بسیار مناسبی برای عمل بالا کشیدن سینه است. این سوتین ها دارای سایز بندی نیستند و برای تممی سینه ها با سایز های مختلف قابل استفاده می باشند. با وجود تمامی این مزیت هایی که دارد باید بگویم که لیفتی که توسط چسب لیفتینگ اتفاق می افتد دائمی نیست و اگر می خواهید سینه های خوش فرم داشته باشید بهتر است به دنبال یک جراح لیفت سینه خوب در شهر خود مانند تهران باشید. در نهایت با انجام یک جراحی کاملا ایمن توسط جراح و متخصص مجرب به طور دائمی از شر شلی و آویزان بودن سینه های خود رها شوید.
نحوه استفاده از آنها بسیار ساده است چرا که بر روی جعبه آن فالش هایی وجود دارد که نشان دهنده مسیر یا حالت استفاده از چسب می باشد. برای اینکار کافی است نوک انگشت چسب را از پد جدا کنید و قسمت مرکزی آن را به نوک سینه خود بچسبانید. پس از آن نیز قسمت های انتهایی چسب را به سمت بالا بکشید و نگه دارید تا به طور کامل بچسبید. مجددا نیز متذکر خواهیم شد که اگر به دنبال روشی دائمی برای لیفت سینه های خود هستید تنها به یک جراح پلاستیک مجرب مراجعه کنید.

آیا تمامی خانم ها می توانند از چسب سینه استفاده کنند ؟

به طور کلی باید بگویم این پروسه نتایجی مطلوب و ایده آل به دنبال ندارد و تمامی نتایج به دست آمده موقتی هستند و بعد از برداشتن چسب ها وضعیت به قبل باز خواهد گشت. از همین رو افرادی که از شل بودن و افتادگی سینه های خود رنج می برند بهتر است از این روش استفاده نکنند.

هزینه لیفت سینه در تهران سال 1402

متقاضیان به محض ملاقات با یک جراح پلاستیک خوب در تهران اولین پرسشی را که مطرح می کنند ، در خصوص هزینه لیفت سینه در تهران می باشد. پرسیدن این سوال در مطب پزشک به صورت حضوری می تواند جواب قطعی تری را برایتان به همراه داشته باشد. زیرا جراح سینه معاینات لازم را انجام می دهد و دیگر ابعاد پروسه و دخیل در امر تعیین هزینه مثل پروسه بیهوشی ، آزمایشات لازم و میزان تغییرات مورد نیاز را ارزیابی می کند و در نهایت با یک جمع بندی کلی هزینه لیفت پستان را اعلام می نماید.

سوالاتی در خصوص بیمه نیز ممکن است مطرح گردد که باید به شما بگوییم که با توجه به اینکه عمل لیفت سینه  در تهران یک جراحی زیبایی است و در راستای درمانی به انجام نمی رسد ، بیمه نیز شامل آن نمی شود و فرد باید تمامی هزینه جراحی را به تنهایی پرداخت کند.


دیدن دیدگاه ها

نوشته های تازه

  • مقالات

جراحی کوچک کردن پره های بینی

جراحی کوچک کردن پره های بینی ، یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی صورت در…

1 هفته قبل
  • جوانسازی

جدید ترین و امن ترین روش های لیفت صورت

همانطور که می دانید کشیدن پوست صورت به جوانسازی پوست شما کمک بسیار زیادی می کند.…

1 هفته قبل
  • مقالات

لیفت و پروتز سینه بطور همزمان

لیفت و پروتز سینه بطور همزمان بهترین روش برای خانم هایی است ، که می…

3 هفته قبل
  • مقالات

جراحی شکم و پهلو

جراحی شکم و پهلو از جراحی های زیبایی برای لاغری است که امروزه طرفداران بسیاری…

3 هفته قبل
  • مقالات

جراحی شکم

4 هفته قبل