دسته بندی ها: مقالات

لیفت سانترال لب

بسیاری از افراد از فاصله زیاد بین لب و بینی شان ، کوچک بودن لب بالایی و غیره ناراضی هستند و به دنبال یک راه حل دائمی و مطمئن برای برطرف کردن این مشکل هستند، ما به شما عزیزان جراحی لیفت سانترال لب را معرفی می کنیم و در این مقاله دکتر حیدری ، فوق تخصص جراحی پلاستیک و بهترین دکتر لیفت سانترال لب در تهران توضیحات جامع و مفصلی را در این خصوص مطرح نموده اند؛ اگر تصمیم به انجام این نوع عمل زیبایی لب دارید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

 

 

دکتر عطالله حیدری دارای نمونه کارهای موفق بسیاری در زمینه لیفت سانترال لب می باشند؛ جهت تمایل به مشاهده نمونه کارهای ایشان می توانید به صفحه اینستاگرام شان مراجعه نمایید.

لیفت سانترال لب در تهران

لیفت لب سانترال به منظور اصلاح ارتفاع یا افتادگی لب بالا ، انجام گرفته و موجب افزایش برجستگی و همچنین زیباسازی لب ، می گردد ؛ این روش ، یکی از محبوب ترین تکنیک های زیباسازی لب است که افراد بسیاری تمایل به انجام آن دارند.

به طور دقیق لازم به ذکر است ؛ در عمل لیفت لب بر روی اصلاح فاصله میان قاعده بینی و لب بالا تمرکز می گردد و بدین ترتیب ، این عمل زیبایی علاوه بر زیباسازی لب ، افزایش زیبایی لبخند افراد را نیز به همراه دارد ؛ زیرا در صورتی که فاصله میان لب فوقانی و بینی بیش از اندازه باشد ، در حین لبخند زدن و همچنین حرکت لب بالا ، دندان ها به طور مطلوب دیده نمی شوند ؛ اما با انجام این جراحی ، به راحتی می توان این مشکل را برطرف کرد و دیگر افراد ، استرس زیبا نبودن لبخندهای خود را ندارند.

چگونگی انجام عمل لیفت سانترال لب در تهران

عمل لیفت لب ، تحت یکی از دو تکنیک ذیل انجام می گیرد :

  1. تکنیک اول : برش های مورد نیاز در این روش ، در ناحیه مرزی لب بالا ایجاد شده و پس از آن ، مقدار کمی از پوست برداشته می شود ؛ این امر ، موجب بالا رفتن لب فوقانی می گردد.
  2. تکنیک دوم : در این تکنیک ، برش مورد نیاز به منظور برداشت پوست در ناحیه زیر بینی ، ایجاد می گردد.

در رابطه با باقی ماندن جای اسکار عمل لیفت لب ، باید ذکر شود که جراح پلاستیک ، تلاش می کند برش ها در میان خطوط طبیعی ، ایجاد شود و بدین ترتیب ، دیگر جای برش های ایجاد شده در عمل لیفتینگ لب ، قابل مشاهده نخواهد بود.

عمل لیفت سانترال لب در یک آقای جوان در تهران

 

آیا عمل لیفت لب دائمی است ؟

بله ؛ نتیجه به دست آمده از عمل لیفتینگ لب ، دائمی بوده و در طی گذشت زمان ، نیاز به عمل مجدد وجود نخواهد داشت.

مزایای لیفت سانترال لب در تهران

لیفت لب ، یکی از فرایندهای زیبایی است که مزایای بسیاری را به همراه دارد. برخی از این مزایا ، شامل موارد زیر می باشد:

  • جوانسازی لب

لب برخی افراد بنا به دلایل مادرزادی یا محیطی یعنی تاثیرات ناشی از بالا رفتن سن و تاثیر نیروی جاذبه ، نازک بوده و از جذابیت مطلوبی برخوردار نمی باشد. لیفت سانترال لب ، با بالا کشیدن لب بالایی ، پهنای لب بالا را افزایش داده و بخش صورتی رنگ لب را نمایان تر می سازد.

  • نمایان تر شدن بیشتر دندان های جلو در هنگام لبخند

زمانی که لبخند می زنید ، اگر بخش بیشتری از دندان های جلو دیده شود ، لبخندی جذاب تر را خواهید داشت. لیفت سانترال لب ، با بالا کشیدن لب بالا ، امکان دیده شدن بیشتر دندان ها را فراهم کرده و لبخند زیباتری را به شما هدیه می دهد.

  • افزایش زاویه بین لب و بینی

زاویه بین لب و بینی ، یکی از نکاتی که در زمان جراحی بینی نیز لحاظ می شود. زمانی که لیفت لب انجام می شود ، ناحیه بین لب بالا و بینی ، زاویه دار تر می شود و همین امر در این ناحیه از صورت ، کانتورینگ زیبایی را خلق می نماید. این کانتورینگ باعث می شود که نوک بینی ، بالارفته تر دیده شود.

  • افزایش برجسته سازی لب

لب های برجسته ، در مقایسه با لب هایی که از پروجکشن کافی برخوردار نیستند و صاف هستند ، جذابیت بیشتری دارند. لیفت سانترال لب ، با عریض تر کردن لب بالا ، پروجکشن این بخش از لب را افزایش می دهد و باعث می شود که لب ها برجسته تر و جذاب تر دیده شوند.

  • پنهان بودن جای زخم بر جای مانده از جراحی

در جراحی لیفت سانترال لب ، برش در زیر بینی ایجاد می شود به همین دلیل ، بعد از بهبود ، هیچ جای زخمی از آن بر جای نمی ماند. قابل رویت نبودن اسکار بعد از یک فرایند جراحی تهاجمی ، که جای زخم در آن اجتناب ناپذیر است ، یک مزیت مهم محسوب می شود.

  • از بین رفتن خطوط و چین و چروک هاب بین لب و بینی

زمانی که پوست بالای لب ، بالا کشیده می شود ، خطوطی که در اثر بالا رفتن سن و از دست رفتن خاصیت ارتجاعی در پوست پدیدار شده اند ، از بین رفته و پوستی صاف در این ناحیه شکل می گیرد.

 

 

لیفت سانترال لب چه تفاوتی با لیفت لب دارد؟

لیفت لب یک تکنیک جراحی است که در اغلب موارد به منظور بزرگ تر نشان دادن لب ها و کاهش فاصله میان لب و بینی مورد استفاده قرار می گیرد. این روش با تکنیک های مختلفی قابل انجام است که همین موضوع نیز می تواند دست بیماران را برای انتخاب جراح و دست جراحان را برای انتخاب مناسب ترین تکنیک باز بگذارد. لیفت سانترال لب ، یکی از پرطرفدار ترین روش هایی است که برای لیفت دادن لب ها و کشیدن آن ها به سمت بالا مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که از نام آن ها مشخص است ، در این تکنیک لب ها از مرکز خود به سمت بالا هدایت می شوند. به همین دلیل ، با کمک سانترال لب می توان لب ها را کمی برجسته تر کرد. این روش می تواند با استفاده از روش بیحسی موضعی انجام شود. خوشبختانه مانند روش های رایج لیفت لب ، عوارض بسیار کمی را به دنبال دارد. اما این موضوع باعث نمی شود تا افراد برای انجام آن به هر پزشکی مراجعه کنند و انتظار دریافت بهترین نتایج را داشته باشند. افرادی که به دنبال برجسته تر کردن ظاهر لب های خود هستند ، می توانند از این تکنیک استفاده کنند و به لب های خود فرم زیبا و جذابی دهند.

شایت با خود بگوید که لیفت سانترال لب با لیفتینگ لب چه تفاوت هایی دارد ، در این رابطه باید بگویم که سانترال لب در اصل یکی از روش های لیفت دادن لب است که انتخاب آن بسته به نظر پزشک یا خود بیمار دارد. به طور کل اگر به دنبال بهترین نتایج از روند درمان خود هستید حتما به بهترین و متبحر ترین جراح مراجعه کنید تا وی هم از تکنیک مناسبی برای عمل زیبایی شما استفاده کند و هم از بروز عوارض جانبی جلوگیری کند.

مراقبت های بعد از ليفت سانترال لب

بعد از تکمیل فرایند لیفت لب ، بعنوان بخشی از فرایند ، باید اقداماتی تحت عنوان مراقبت های بعد از لیفت سانترال ، با هدف دستیابی به بهترین نتیجه از درمان ، انجام شود. این اقدامات به شرح زیر می باشد:

  1. به مدت 24 ساعت بعد از جراحی لیفت سانترال لب ، کاملاً استراحت کنید. استراحت ، فرصتی را برای بدن ، جهت سپری کردن موفقیت آمیز دوره بهبود ، فراهم می آورد.
  2. تا دو هفته از انجام فعالیت های فیزیکی و ورزش های سنگین خودداری کنید.
  3. تا موعد مقرر شده توسط پزشک ، از استعمال سیگار خودداری کنید.
  4. در زمان استراحت ، مراقب باشید صورت شما به بالش برخورد نکرده و به ناحیه درمان ، فشار وارد نشود.
  5. در زمان مسواک زدن ، از وارد آوردن فشار به ناحیه درمان خودداری کنید.
  6. ناحیه درمان را با استفاده از کرم و پماد های تجویز شده توسط پزشک ، مرطوب نگه دارید.
  7. بهداشت دهان خود را برای پیشگیری از بروز عفونت با دقت رعایت کنید.

عوارض لیفت سانترال لب چیست؟

این جراحی به عنوان یک فرایند زیبایی بی خطر شناخته می شود. درد و تورم از عوارض طبیعی بعد از هر فرایند جراحی تهاجمی است که این پروسه نیز از آن مستثنی نبوده و به مرور زمان بهبود می یابد. البته ، در صورت قصور در انتخاب جراح خوب لیفت سانترال لب در تهران ، عوارضی از قبیل خونریزی ، عفونت ، نامتقارن بودن طرفین لب ها یا بد شکل بودن و رضایت بخش نبودن نتیجه به دست آمده از درمان ، دور از انتظار نیست.

فیلم جراحی لیفت سانترال لب

هزینه عمل لیفت لب در تهران سال 1402

هزینه عمل لیفت سانترال لب در تهران در افراد با توجه به فاکتورهای متعدد متغیر می باشد ؛ به همین علت ، به افراد زیباجو توصیه می گردد ؛ در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این باره ، به پزشک مراجعه نمایید.

نوشته های تازه

  • مقالات

بهترین جراح سینه در تهران

در انتخاب جراح سینه ، کیفیت و تجربه از مهم‌ ترین عواملی هستند که باید…

1 هفته قبل
  • مقالات

لیفت سینه

1 هفته قبل
  • مقالات

جراحی شکم

2 هفته قبل
  • مقالات

بهترین جراح بینی گوشتی تهران

بهترین جراح بینی گوشتی تهران توانایی اعمال تغییرات کوچک و بزرگ بر روی بینی های…

3 هفته قبل
  • مقالات

بهترین جراح ترمیم بینی در تهران کیست؟

بهترین جراح ترمیم بینی در تهران تخصص و تجربه و مهارت کافی در زمینه جراحی…

3 هفته قبل