مقالات

بهترین جراح بینی گوشتی تهران

بهترین جراح بینی گوشتی تهران توانایی اعمال تغییرات کوچک و بزرگ بر روی بینی های گوشتی و پیوند غضروف را به عهده دارد. جراحی بینی از پرطرفدار ترین جراحی های زیبایی محسوب می شود چون تغییر در ظاهر بینی ، موجب تغییرات زیادی در چهره فرد می شود تاثیر زیادی در زیبایی و اعتماد به نفس شخص دارد. امروزه یکی از رایج ترین عمل های زیبایی ، جراحی بینی گوشتی می باشد چرا که بینی گوشتی نیاز به مهارت و تجربه پزشک دارد بنابراین برای این عمل باید بهترین جراح بینی گوشتی تهران را انتخاب کنید.

 

 

بهترین جراح بینی گوشتی کیست ؟

بهترین و مجرب ترین جراح زیبایی بینی گوشتی در تهران و یا حتی دیگر شهر های ایران کسی است که بتواند به خوبی عمل پیوند غضروف و گرافت گذاری را انجام دهد. چرا که برای عمل کردن بینی های گوشتی نیاز است تا پزشک با تکیه بر دانش ، مهارت و تخصص خود به خوبی غضروف مورد نیاز را از مناطق مختلف بدن که اغلب شامل گوش ، دنده و خود سپتوم بینی می شود تهیه کرده و بعد از اعمال تغییرات مورد نظر بر روی آن به ناحیه تحت درمان پیوند بزند. نحوه پیوند زدن گرافت ها و همچنبن میزان غضروف مورد استفاده همه و همه در به دست آوردن بهترین نتیجه مهم هستند چرا که اگر به درستی پیوند انجام نشود استخوان و غضروف های بینی قادر به تحمل حجم زیاد پوست نبوده و بعد از گذشت بازه زمانی کوتاهی بینی افتادگی پیدا خواهد کرد. اگر از حجم مناسبی از غضروف نیز استفاده  نشد باز هم به همین صورت ممکن است دچار افتادگی شود یا باعث شود بیمار احساس سفتی در نوک بینی خود داشته باشد. 

از همین رو می توان گفت بهترین جراح بینی گوشتی تهران کسی است که با تکنیک پیوند غضروف و گرافت آشناییت کامل داشته باشد. دکتر عطالله حیدری یکی از بهترین و مجرب ترین جراحان در حوزه عمل بینی گوشتی در تهران هستند که سال ها در این زمینه فعالیت می کنند و توانسه اند با تکیه بر دانش و تبحر خود بهترین نتایج را برای زیباجویان به وجود آورند. در ادامه می توانید ویدیویی از رضایت زیباجوی دکتر حیدری بهترین جراح بینی گوشتی را مشاهده کنید.

مشاوره با بهترین جراح بینی گوشتی تهران

در جلسه اول مشاوره با بهترین جراح بینی گوشتی تهران شما باید انتظارات خود را با پزشک بیان می کنید. سپس او وضعیت و شرایط بینی بیمار را مورد بررسی قرار می دهد تا ببینید که آیا او کاندیدای مناسبی است یا خیر، بیمار باید پیش از انجام جراحی تمامی اطلاعات و سوابق پزشکی خود را به دکتر بینی ارائه دهد که این اطلاعات شامل موارد زیر می باشد:

  • عمل های قبلی انجام شده
  • سابقه بیماری
  • استعمال مواد مخدر
  • دارو های مصرفی
  • استعمال دخانیات
  • آلرژی ها
  • مصرف الکل

همین حالا برای مشاوره و دریافت خدمات عالی از بهترین دکتر عمل بینی گوشتی تهران فرم زیر را پر کنید!


نحوه انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی تهران

  1. مشخصه ای که در انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی تهران ، دارا بودن مهارت و تجربه کافی می باشد. انجام جراحی های زیاد موجب کسب تجربه و مهارت پزشک می شود و می توان با توجه به این موضوع بهترین پزشک را انتخاب کرد.
  2. بهترین دکتر بینی گوشتی تهران باید بتواند بیماران را از نتایج جراحی اش راضی نگه دارد.
  3. یک دکتر بینی گوشتی خوب باید از آخرین اطلاعات در زمینه خودش اطلاع داشته باشد و در عمل های خود پیاده کند.
  4. برای انتخاب پزشک باید نمونه کار های پیشین پزشک را ببینید.
  5. از مهمترین ویژگی ها و مشخصه های بهترین جراح بینی گوشتی تهران این است که قابل اعتماد و اطمینان باشد و بتوانید با خیالی راحت بینی خود را به او بسپارید.
  6. جراحی ترکیبی از هنر و علم می باشد بنابراین باید پزشک بتواند این دو را به زیبایی با هم تلفیق کند.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران باید مشاورات لازم را بر طبق تقاضای بیمار پیش از انجام جراحی انجام دهد و نتیجه عمل را به بیمار ارائه دهد، تنفس و سلامت بیمار را در هنگام  عمل حفظ کند. فرم بینی را باید بر اساس دیگر اجزای صورت بیمار انتخاب کند تا با صورت بیمار هماهنگی کافی را داشته باشد.

بهترین دکتر بینی باید از تجربه کافی و تخصص در زمینه جراحی این نوع بینی را برخوردار باشد. برای تصمیم گیری در مورد جراح خوب ، دیدن نمونه کارهای پیشین او می توانند بسیار کمک کننده باشند.

با رعایت نکات ذکر شده در انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی می توانید درصد موفق بودن خود را در نتیجه دکتر به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

آدرس مطب بهترین جراح بینی گوشتی تهران

📍 آدرس مطب : ایران – تهران – خیابان ولیعصر – پایین‌تر از توانیر – بلوار بخشندگان – پایین‌تر از بیمارستان دی – ساختمان مدیکو+سنتر – طبقه سوم – واحد ۳۰۴

اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

هر شخصی که اقدام به انجام عمل بینی می کند قطعاً توقع دارد که نتیجه خوبی به دست آورد و بینی فرم بسیار زیبایی را به خود بگیرد. همچنین فرم بینی باید طوری باشد که علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی به خواسته بیمار نیز نزدیک باشد.

برای اینکه بینی هم با استانداردهای زیبایی مطابقت باشد هم به خواسته بیمار نزدیک باشد لازم است تا پزشک مهارت بالایی داشته باشد و بتواند جراحی را به خوبی  به اتمام برساند. البته نتیجه نهایی تنها در ارتباط با فرم زیبای بینی نیست و مورد دیگری که در پایان عمل بینی اهمیت دارد حفظ عملکرد صحیح بینی می باشد.

در عملکرد تنفسی بینی نقش مهمی دارد به همین دلیل اگر اختلالی در بینی به وجود آید فرد دچار مشکلات تنفسی از جمله تنگی تنفس می شود. برای اینکه نتیجه خوبی از عمل رینوپلاستی به دست آورید، نیاز است که جراح بینی خوب در تهران را انتخاب کنید.

برای دریافت نوبت از دکتر حیدری ، تنها کافی است با شماره تماس ۰۲۱۸۸۸۵۷۵۴۸ تماس حاصل فرمایید.

نوشته های تازه

  • مقالات

بهترین جراح سینه در تهران

در انتخاب جراح سینه ، کیفیت و تجربه از مهم‌ ترین عواملی هستند که باید…

6 روز قبل
  • مقالات

لیفت سینه

1 هفته قبل
  • مقالات

جراحی شکم

2 هفته قبل
  • مقالات

بهترین جراح ترمیم بینی در تهران کیست؟

بهترین جراح ترمیم بینی در تهران تخصص و تجربه و مهارت کافی در زمینه جراحی…

3 هفته قبل
  • مقالات

لیفت گردن

4 هفته قبل