جراح خوب برای زیبایی صورت

جراح خوب ( دکتر حیدری ) برای زیبایی صورت انواع جراحی های صورت از جمله جراحی بینی ، چانه،گونه و … برای متقاضیان زیبایی صورت انجام میدهد. معمولا هدف اصلی جراحی زیبایی صورت جوانسازی صورت و رفع عیوب آن می باشد.بنابراین بیمار در این گونه جراحی باید انتظارات منطقی از عمل خود توسط جراح خوب برای زیبایی صورت داشته باشد انتظارات منطقی شامل رفع عیوب صورت و جوانسازی می باشد و هدف از این نوع جراحی زیبایی مطلق نیست.

جراح خوب برای زیبایی صورت

انواع جراحی صورت می تواند با تشخیص جراح خوب برای زیبایی صورت به طور مشترک با هم ترکیب شوند.

جراحی زیبایی صورت

توجه به فاکتور های زیبایی همواره از اهمیت زیادی برخوردار است. و با توجه به گسترش دانش بشری امروزه داشتن صورتی زیبا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. جراحی زیبایی صورت که شامل جراحی هایی از جمله گونه، چانه، لب … می باشد می تواند به راه های مختلفی از جمله جراحی، پروتز، تزریق ژل و چربی و… توسط جراح خوب برای زیبایی صورت ، صورت گیرد.

انواع جراحی زیبایی صورت

انواع مختلفی از جراحی زیبایی صورت در راستای افزایش زیبایی می تواند بر روی صورت اجرا شود که در ادامه به آن ها می پردازیم.

لیفت صورت

لیفت صورت محبوب‌ترین و مرسوم ترین روش است اما امروزه روش‌های لیفت صورت جدیدی وجود ندارند که کمتر تهاجمی بوده و نتایج زیبا و طبیعی به همراه دارند. این روش‌ها لیفت میانه صورت هستند که مناطق پایین صورت، فک و خط گردن را می‌کشند به صورتی  که بیش از حد کشیده به نظر نرسند.

روش متداول لیفت صورت یکی از آسان‌ترین عمل‌ها میباشد. صورت را می‌توان به راه های مختلفی لیفت کرد و کشید، در نتیجه از جراح خوب برای زیبایی صورت بپرسید که کدام عمل برای شما، خصوصیات و ساختار استخوانی شما مناسب است.

لیفت پلک

این عمل جراحی که بلفاروپلاستی نامیده می‌شود، برای اصلاح پلک‌ها و رفع افتادگی آنها و لیفت ناحیه دور چشم‌ها کاربرد دارد. تفاوت زیادی بین نتیجه‌ی جراحی طبیعی لیفت چشم و نتیجه‌ی عملی که موجب می‌شود چشم‌ها بیش از اندازه باز به نظر برسند، وجود دارد.

لیفت پلکیک جراح خوب برای زیبایی صورت می‌تواند این جراحی را به آسانی انجام دهد به صورتی  که چشم‌ها ظاهری طبیعی و جوان داشته باشند.

جراحی بینی

یکی از متداول ترین انواع جراحی زیبایی صورت جراحی بینی است که از محبوبیت زیادی برخوردار است. عمل زیبایی بینی با هدف اصلاح شکل بینی می تواند انجام شود و اندازه بینی را کاهش دهد. جراحی بینی با توجه به نوع پوست بیمار قابل اجرا برروی بینی بیمار می باشد.

دماغ پهن و بزرگ ممکن است مشخصه های دیگر چهره شما را تحت تأثیر قرار داده و ظاهر صورتتان را نامتوازن جلوه دهد. با تغییر دادن اندازه  و شکل بینی از طریق عمل رینوپلاستی، دیگر اعضاء چهره هم بهتر نمایان میشود و بسیاری از افراد پس از جراحی هم از لحاظ فیزیکی و هم روحی احساس بهتری دارند به خصوص که اگر بینی آن ها در زمان کودکی مورد تمسخر افراد دیگر قرار گرفته بود.
این  جراحی  مزایای بسیاری هم برای افرادی دارد که به علت شکل بینی خود مشکل تنفسی داشته اند. و همچنین میتواند به باز شدن مجرای بینی کمک کرده و نفس کشیدن را آسان تر نماید.

همچنین رینوپلاستی میتواند موجب رفع مشکلات مادرزادی همچون انحراف غضروف بینی یا نامتوازن بودن شکل بینی شود و علائمی را که باعث تأثیر گذاری بر سیستم کلی گردش خون میشود را از بین ببرد.

جراحی گونه

یکی دیگر از انواع جراحی زیبایی صورت جراحی گونه می باشد این نوع جراحی نیز با هدف برجسته کردن گونه و بهبود ظاهری گونه ها قابل انجام است و ظاهر مناسبی در گونه ها ایجاد می شود. معمولا جراحی گونه بااستفاده از پروتز ها یا تزریق چربی انجام می شود.

جراحی گونه

در بسیاری از مناطق دنیا برجستگی گونه ها به عنوان یکی از معیارهای زیبایی و جوانی صورت به حساب می آید.

با افزایش سن، دو اتفاق عمده در گونه ها به وجود می آید؛ اول اینکه بافت چربی گونه تا حدی تحلیل می رود و موجب کوچکتر شدن گونه ها می شود.

دوم اینکه بافتهای صورت شل شده و بافت نرم روی گونه ها به بخش های  پایینتر جابه جا می شودبافت نرم روی گونه و زیر چشم به جهت پایین مهاجرت می کند.

جراحی پلک

جراحی های زیبایی صورت بسیار متنوع می باشند. ظاهر پلک ها نیز در افزایش زیبایی صورت بسیار موثر میباشد و معمولا پلک های افتاده ظاهری کسل و ناراحت در چهره فرد ایجاد می کند.

جراحی پلک یکی جراحی های صورت است که باعث می شود پف چشم ها برطرف شود و ظاهری زیبا در چهره فرد ایجاد شود. برطرف شدن گودي پلك تحتاني و خستگي صورت با تزريق چربي به صورت.

جراحی زیبایی گردن

برای بسیاری از افراد نشانه های ناشی از افزایش سن و پیری غیر قابل تحمل هستند مخصوصا برای کسانی که در قلب خود احساس جوانی می کنند. بسیاری از روش های جراحی زیبایی و درمان های غیر جراحی برای کاهش و یا معکوس نمودن این علائم وجود دارد.

جراحی زیبایی گردن یکی از محبوب ترین جراحی ها برای کاهش علائم ناشی از افزایش سن می باشد. جراحی لیفت گردن یک روش جراحی است که با استفاده از آن افتادگی و چین و چروک گردن برطرف می گردد. این روش همچنین می تواند برای حذف پوست اضافه پس از کاهش قابل توجه وزن یا کاهش الاسیتیسیته پوست به علت ژنتیک؛ آسیب خورشید و یا… استفاده شود.

سایر جراحی های صورت

جراحی های پروتز صورت و لب ، چراحی چانه و سایر روش های غیر جراحی مثل تزریق ژل و بوتاکس مجموعه فعالیت هایی است که می تواند باعث افزایش زیبایی چهره شود و صورت  شما را بهبود بخشد.

هزینه جراحی زیبایی صورت توسط جراح خوب برای زیبایی صورت

افراد بسیاری بر مبنی هزینه جراحی زیبایی صورت اقدام به این نوع جراحی می کنند و هزینه و قیمت جراحی پلاستیک صورت برای آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نکته ای که وجود دارد این است که هزینه جراحی زیبایی صورت در مرحله اول به محل انجام جراحی وشرایط بیمار بستگی دارد.

مسلما هزینه جراحی زیبایی صورت در ناحیه پلک متفاوت تر از هزینه جراحی بینی می باشد. همچنین میزان تخصص و مهارت جراح خوب برای زیبایی صورت در تعیین هزینه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

ویژگی‌های کلی برای انتخاب جراح خوب برای زیبایی صورت

برای اینکه جراح خوب برای زیبایی صورت را بتوانیم انتخاب کنیم می‌بایست به چند نکته که در ادامه ذکر میشود توجه کنید:

داشتن توانایی و تجربه و مهارت کافی برای یک جراح خوب برای زیبایی صورت امری ضروری است.

برخورداری از دانش ریاضی به‌طور مثال یک مهارت لازم برای جراح خوب برای زیبایی صورت به حساب می آید.

برای آنکه جراح خوب برای زیبایی صورت بتواند  در زمینه ی خود موفق باشد می‌بایست  به اندازه ی کافی از علوم زیباشناختی در اجزاء صورت برخوردار باشد.

یکی از مهارت‌های جراح خوب برای زیبایی صورت، داشتن قوه تخیل برای ترسیم بینی پیش  از عمل می‌باشد.

زمان کافی در جهت مشورت و دادن اطلاعات کافی توسط جراح خوب برای  زیبایی صورت برای بیمار را در نظر بگیرد، درواقع صبور و شکیبا باشد.

یک جراح خوب برای زیبایی صورت باید بتواند با بیمار خود ارتباط دوطرفه برقرار کند تا مراجعه‌کننده بتواند  اعتماد کامل از نوع جراحی را با او داشته باشد.

توجه کامل به سلامتی بیمارتوسط جراح خوب برای زیبایی صورت .

جراح خوب برای زیبایی صورت ، جلسات مشاوره را پس از جراحی زیبایی نیز تکرار نماید تا وضعیت مناسبی در ظاهرصورت  فرد بیمار ایجاد شود.

جراح خوب برای زیبایی صورت ، درباره ی انواع بیماری که مراجعه‌کننده با آن درگیر است پرس‌وجو نماید.

انتخاب جراح موفق در زیبایی صورت

انتخاب جراح موفق در زیبایی صورت کار آسانی نیست، در چندین سال قبل افراد بسیاری برای جراحی زیبایی بینی به سراغ متخصصینی می‌رفتند که توانایی جراحی برای رسیدن به ظاهری زیبا داشتند.

درواقع متقاضی برای جراحی های صورت نسبت به قبل بسیار بیشتر شده است(به خصوص متقاضیان جراحی زیبایی بینی) و اولین درخواست متقاضیان طبیعی بودن آن از جراح موفق در زیبایی صورت بوده است.

جراح پلاستیک خوب درصورت

جراحی زیبایی صورت به صورت طبیعی کار راحتی  نیست، بسیاری از متخصصین در جلسات اول وعده جراحی طبیعی به بیماران خود می‌دهند و پس از جراحی و ماه‌ها بعد متقاضیان با نارضایتی به مطب متخصص مراجعه کرده و احتمال دارد چندین عمل برای بهبود وضعیت بینی متقاضیان  در جهت طبیعی شدن انجام گیرد.

با توجه به نکات  گفته‌شده توجه به این موضوع که جراح پلاستیک خوب در صورت از چه میزان تجربه و سوابق کاری در جراحی‌های زیبایی صوت برخوردار است و جراح پلاستیک خوب درصورت می‌تواند کمک بسیاری را  به مراجعه‌کنندگان نماید. بررسی نمونه کارهای انجام‌شده چه به‌شکل  حضوری و یا غیرحضوری می‌تواند شمارا در انتخاب جراح پلاستیک خوب درصورت کمک کند.

نکاتی که باید قبل از اقدام برای جراحی پلاستیک صورت بدانید

-تا یک ماه پس از جراحی پلاستیک صورت نباید ورزش های سنگین انجام دهید . پس به درستی برای اینکار برنامه ریزی  کنید.

-جراح پلاستیک خود را در جریان ترس های ونگرانی هایتان از جراحی و نتایج مورد انتظار خود قرار دهید.

این نکته را در نظر بگیرید که  یک جراح پلاستیک حرفه ای ، جراحی است که علاوه بر گوش دادن به صحبت های شما با توجه به علم و تخصصی که دارد کاری را انجام دهد که به صلاح شماست، نه کاری که اصرار شماست.

-در نظر داشته باشید که جراحی صورت قرار نیست در چهره شما معجزه ای به وجود آورد یا اینکه شما را دقیقا و کامل به شخص خاصی شبیه کند، پس انتظارات خود را معقول کنید.

خطرات جراحی زیبایی و جراحی پلاستیک صورت چیست ؟

این جراحی نوع جراحی مانند دیگر عمل ها ، خالی از عوارض و خطرات نیست و چه بسا حساسیت بیشتری هم برای فرد  دارد چرا نتایج آن که قرار است بر روی صورت به عنوان نمادی ظاهری از شخصیت فرد خودنمایی کند . خطرات جراحی پلاستیکی صورت عبارتند از :

-ایجاد حالت تهوع و بی‌حسی

-بروز خونریزی و تشکیل لخته‌های خون در ناحیه جراحی شده

-عفونت و واکنش‌های مرتبط با داروهای بیهوشی

-در صورت عدم ترک مصرف سیگار تا دو هفته پیش از جراحی ، احتمال افزایش دوران نقاهت وجود دارد.

هزینه جراحی صورت

از انواع جراحی پلاستیکی صورتبرای یک فرد ممکن است استفاده  شود که هر کدام هزینه متفاوتی نسبت به دیگری دارد. هزینه جراحی پلاستیکی صورت به سطح تخصص و مهارت جراح پلاستیک ، سطح تخصص کلینیک جراحی ، ابزار استفاده شده در طول جراحی ، شهری که جراحی در آن انجام می گیرد ، درجه مشکل بیمار و میزان مواد مصرفی وابسته است.

ویژگی‌های کلی برای انتخاب جراح خوب برای زیبایی صورت

برای اینکه جراح  صورت ماهر وباتجربه را  انتخاب کنیم می‌بایست به چند نکته که در ادامه ذکر می شود توجه کنید:

-داشتن توانایی و تجربه و مهارت کافی برای یک جراح صورت امری ضروری است.

-برخورداری از دانش ریاضی به‌طور مثال یک مهارت لازم برای جراح زیبایی صورت به حساب می آید.

-برای آنکه جراح زیبایی صورت بتواند  در زمینه ی جراحی موفق باشد می‌بایست  به اندازه ی کافی از علوم زیباشناختی در اجزاء صورت برخوردار باشد.

-یکی ازمهارت‌های جراح زیبایی صورت، داشتن قوه تخیل برای ترسیم بینی پیش از عمل می‌باشد.

نتایج جراحی  زیبایی صورت

جراحی زیبایی صورت ممکن است ویژگی های موجود را اصلاح یا تقویت کند اما صورت یا زندگی جدید به بیمار نمی دهد. میزان تغییراتی که با جراحی زیبایی صورت حاصل می شوند به خود فرد و روش جراحی انتخابی او بستگی دارد.

سن، وضعیت سلامتی، بافت پوستی، ساختار استخوانی، ظرفیت بهبودی و عادات فردی مانند سیگار کشیدن یا مصرف الکل همه فاکتورهایی هستند که نتایج جراحی زیبایی صورت را تغییر می دهند.

همچنین اگر برای انجام جراحی زیبایی تصمیم خود را گرفته اید، این مهم است که انتظارات واقع بینانه از جراحی  داشته باشید و به جراح خود اعتماد کنید.