لیفت بازو

لیفت بازو چیست ؟

لیفت بازو ، نوعی عمل زیبایی می باشد ؛ در جراحی زیبایی بازو ، آویختگی زیر بازوها ، با کاهش دادن پوست و چربی اضافی ، محکم کردن و صاف کردن بافت درمان می شود ؛ این باعث می شود که بازوهای فوقانی شما ، سفت تر به نظر برسند. ( بهترین جراح پلاستیک تهران )

پیری و عوامل ژنتیک در افزایش آویختگی پوست ، ایفای نقش می کنند ؛ همچنین بعد از کم کردن وزن ، پوست آویزان می شود ؛ صرف نظر از علت آویزان شدن پوست ، چند نکته را در زمان تصمیم برای انجام جراحی لیفت بازو ، مد نظر قرار دهید.

لیفت بازو

آماده شدن برای جراحی لیفت بازو

به منظور دستیابی به بهترین نتیجه از جراحی لیفت بازو ، می توانید اقداماتی را چند هفته یا چند ماه قبل از انجام جراحی ، انجام دهید ؛ اگر سیگاری هستید ، ترک سیگار یک یا دو ماه قبل از جراحی می تواند به میزان قابل ملاحظه ای ، خطر بروز مشکلات را کاهش دهد.

برای مثال ، یک مشکل رایج مرتبط با سیگار کشیدن ، کند شدن التیام زخم می باشد که خطر عفونت را افزایش می دهد ؛ با پزشک خود جهت برنامه ریزی برای ترک سیگار قبل از جراحی ، مشورت کنید.

چندین هفته قبل از لیفت بازو ؛ پزشک تان ، یک ارزیابی قبل از عمل را ارائه خواهد داد ؛ پزشک با بررسی تاریخچه پزشکی و وضعیت سلامت فعلی تان ، اطمینان حاصل می کند که شما برای جراحی آماده هستید ؛ این بهترین زمان برای پرسیدن سوالات از پزشک و رفع دغدغه هایتان در خصوص این جراحی می باشد.

روند جراحی لیفت بازو

در روز جراحی ؛ پزشک ، قسمت هایی از بازو را که قرار است بریدگی در آن قسمت ها ایجاد شود ، علامت گذاری می کند ؛ روش های مختلفی برای انجام لیفت بازو وجود دارد ، ولی متداول ترین آن ها شامل ایجاد بریدگی در داخل یا پشت بازو می باشد ؛ گزینه های دیگر شامل ایجاد یک بریدگی در زیر بغل و دیگری از بالای آرنج تا زیر بغل می باشد.

سپس شما بر حسب روش جراحی منتخب پزشک ، تحت بیهوشی موضعی یا عمومی قرار می گیرید ؛ پزشک ، بر اساس علامت های گذاشته شده بر روی بازو ، کار را ادامه داده و بافت بازوی فوقانی را سفت کرده یا تغییر شکل می دهد ؛ سپس پوست را به سمت عقب بالای بافت کشیده و زخم های جراحی را با بخیه می بندد.

اگر توده های چربی اضافی وجود داشته باشد که کار بهبود یافتن بازو را با مشکل روبرو کند ، پزشک همزمان با جراحی ، از لیپوساکشن برای برداشتن آن چربی استفاده می کند ؛ کل این روند ، معمولا در طول سه ساعت انجام می شود.

خطرات عمل زیبایی بازو

مثل هر جراحی دیگری ، لیفت بازو نیز با خطراتی همراه است ؛ علاوه بر درد و عفونت ، ممکن است با مشکلات زیر روبرو شوید :

• باقی ماندن دائمی جای زخم
  • آسیب دیدگی عصب ، ماهیچه یا رگ خونی