بهترین جراح پلاستیک سینه در تهران کیست؟ همیشه این سوال از طرف متقاضیان بیان شده است در این مقاله به بیان ویژگی های بهترین جراح پلاستیک و نحوه انتخاب آن می پردازیم و اینکه بهترین جراح باید چه مشخصه هایی داشته باشد، دکتر حیدری یکی از جراحان به نام تهران جهت انجام پروتز سینه می باشد.

بهترین جراح پلاستیک سینه در تهران

یکی از نکاتی که خیلی اهمیت دارد و باید بیماران پیش از انجام جراحی زیبایی سینه به آن توجه لازم را داشته باشند این است که جراح سینه ای را انتخاب نمایند که علاوه بر داشتن تخصص و مهارت در زمینه جراحی پستان باید به تکنیک های روز دنیا آگاهی داشته باشد و آن ها را به کار بگیرد. همچنین بهترین جراح پلاستیک سینه در تهران باید همه تلاش خود را نماید و بهترین راه حل را به کار بگیرد تا سلامتی بیمار حفظ شود و بیمار بعد از جراحی نهایت رضایت را داشته باشد.

بهتر است بدانید این جراحی با روش های متفاوتی انجام می شود، پروتز پستان یکی از این روش ها می باشد که جراح باید با دقت و توجه لازم جای پروتز را تعیین نماید و با آناتومی سینه کاملا آشنا باشد تا در هنگام جایگزاری پروتز در پشت بافت و عضله با مشکلی مواجه نشود.

بهترین جراح پلاستیک سینه در تهران کیست ؟

بهترین جراح سینه در تهران باید همه مراقبت های قبل و پس از پروتز را در اختیار بیمار قرار دهد و عوارضی که امکان دارد پس از پروتز ایجاد شود را به او بگوید. به همین علت است که بیان می شود پیش از پروتز یا جراحی سینه حتما از تجربه و تخصص بهترین جراح پلاستیک سینه مطمئن شوید.

بهترین جراح پلاستیک سینه در تهران پیش از جراحی تمامی معاینه ها و بررسی های مورد نیاز را انجام می دهد و بسته به نیاز و وضعیت بیمار پروتز را انتخاب می کند. شما پیش از جراحی زیبایی پستان بهتر است که نمونه کارهای بهترین جراح پلاستیک سینه را مشاهده نمایید، جراح با روش های روز دنیا جراحی زیبایی را انجام خواهد داد، ایشان از پروتزها و برش های متفاوتی استفاده می کنند تا عمل زیبایی سینه به بهترین شکل خود برسد. برش های سینه چگونه باشد و اینکه چه پروتزی برای بیمار مناسب است را بهترین جراح پلاستیک سینه در تهران به بیماران بیان می کند و براساس بافت سینه و انتظارات بیمار بهترین پروتز را برای او انتخاب می کند.

بهترین جراح پلاستیک سینه در تهران

شرایط انجام جراحی از نظر بهترین جراح پلاستیک سینه در تهران

اولین نکته ای را که باید در نظر داشت این است که دختران و بانوان حتما سن 18 سال تمام را داشته باشند، بنابراین حداقل سن پروتز 18 سال تمام می باشد.

بانوانی که از سینه های خود احساس نارضایتی دارند یا کاهش وزن شدیدی داشته اند که موجب کاهش سایز سینه آن ها شده است بهترین کاندید برای پروتز هستند.

ایمپلنت سینه را بهترین جراح پلاستیک سینه در تهران با توجه به اینکه شخص چه وضعیت بدنی دارد و چه انتظاراتی از پروتز دارد، مشخص می کند که از کدام پروتز استفاده نماید.

مرحله اول این جراحی انتخاب یک جراح سینه متبحر می باشد که بهترین جراح سینه در تهران دارای تخصص و تبحر باشد و علاوه بر آن در این خصوص دانش نیز داشته باشد، بهترین جراح پلاستیک سینه در تهران را برای بیماران خود انتخاب می نمایند، که بعد از جراحی شخص نهایت رضایت را از جراحی زیبایی خود داشته باشد.

در بعضی از کشورها که توانایی علمی بالایی در تولید پروتز و ایمپلنت دارند، سعی می نمایند که پروتز هایی را تولید کنند که از لحاظ توانایی و تکنولوژی توانایی بالایی داشته باشد و افزون بر آن استحکام و ماندگاری بالایی داشته باشد.

بهترین جراح پلاستیک سینه در تهران

نقش بهترین جراح پلاستیک سینه در تهران

بهترین جراح پروتز نقش بسیار موثری را در ایجاد نتایج مطلوب و مورد رضایت دارد و افراد باید در انتخاب خود توجه نمایند. متقاضیان جراحی با سوالاتی مانند اینکه بهترین جراح چه کسی می باشد و چه ویژگی هایی باید داشته باشد مواجه می شوند.

دلیل اهمیت این موضوع حفظ سلامتی و دریافت نتیجه مطلوب و رضایت بخش از نتایج عمل بزرگ کردن سینه می باشد. زنان برای افزایش حجم سینه یا کاشت مجدد سینه از دست رفته، تحت این جراحی قرار می گیرند. این جراحی در اندام آن ها، زیبایی مناسبی را به وجود می آورند و اعتماد به نفس از دست رفته زنان مبتلا به سرطان را دوباره برمی گرداند.

بهترین جراح پلاستیک سینه در تهران

رزومه کاری بهترین جراح پلاستیک سینه در تهران

رزومه کاری بهترین جراح پلاستیک سینه در تهران می تواند بیان کننده این موضوع باشد. آرشیو عکس بیماران او که تحت عمل بزرگ کردن سینه با مشکلات متفاوت قرار گرفته اند، می تواند به بیماران در انتخاب بهترین جراح پلاستیک سینه تا حدی کمک کند. با استفاده از مهارت و تجارب اساتید بزرگ، در جراحی های سینه ، هر نوع تغییراتی مثل کوچک یا بزرگ کردن سینه ، بالا کشیدن سینه، ثابت نمودن سینه، بازسازی سینه های دفرمه و غیر قرینه، کوچک کردن اندازه سینه آقایان را به خوبی اعمال می کند.

بهترین جراح پلاستیک سینه در تهران را چگونه انتخاب کنیم ؟

افرادی که متقاضی عمل زیبایی سینه هستند به دنبال راه حل های برای یافتن بهترین جراح پلاستیک سینه در تهران می باشند. لیستی ازب هترین جراح پلاستیک سینه در تهران تهیه نموده و به سایت جراحان سینه مراجعه کنند و تخصص و تجارب  جراح را بررسی کنید.

برای انجام مشاوره حضوری به مطب مراجعه کنید و با افرادی که در فواصل زمانی مختلف پس از جراحی در مطب حضور دارند صحبت کنید و میزان رضایتشان را از انجام جراحی زیبایی  شان بپرسید.

خصوصیات بهترین جراح پلاستیک سینه در تهران

بدون در نظر گرفتن منافع مالی خود ، سلامت فرد متقاضی را اولویت کار خود قرار می دهد.

بهترین جراح پلاستیک سینه اندام و چارچوب بدن شخص متقاضی را مورد بررسی قرار می دهد و بهترین نتیجه عمل زیبایی را برای فرد به وجود می آورد.

در جلسه مشاوره حضوری با بهترین جراح پلاستیک هدف خود را از انجام جراحی بیان کنید و بهترین جراح با در نظر گرفتن وضعیت و شرایط کلی بیمار دیدگاه کلی در مورد نتیجه جراحی به فرد ارائه می دهد.

بهترین جراح پلاستیک سینه در تهران در جلسه مشاوره پیش از جراحی توصیه های مورد نیاز را در مورد اقداماتی که قبل و پس از جراحی بیان می کند.

بهترین جراح پلاستیک سینه در تهران

دوران نقاهت جراحی از نظر بهترین جراح پلاستیک سینه در تهران

بعد از جراحی پلاستیک سینه از شما خواسته می شود در خانه  استراحت کنید و از فعالیت های سنگین اجتناب کنید.

در چند روز اول بهتر است برنامه خود را به خوابیدن؛ تماشای تلویزیون یا مطالعه در روز اول محدود کنید. سینه شما چند روز بعد از جراحی درد خواهد داشت، در صورت تجوبز پزشک از دارو استفاده کنید.

یک هفته بعد از جراحی می توانید فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید.

در ویزیت اول پس از جراحی پزشک بخیه ها را می کشد و محل برش ها را بررسی می کند. دستورالعمل فعالیت نیز داده می شود.

بیشتر بیماران می توانند ورزش سبک را دو هفته بعد از جراحی انجام دهند و فعالیت سنگین ۶-۴ هفته بعد از جراحی آغاز می شود.

سینه های شما در دو هفته اول متورم و اندکی کبود هستند، در این دوران باید از سینه بندی هایی که پزشک توصیه کرده استفاده کنید.

در چند هفته اول سینه های شما ممکن است کمی شکل غیرعادی داشته باشند. با گذشت زمان متوجه می شوید که سینه هایتان شکل و ظاهر طبیعی به خود می گیرند.

بهترین جراح پلاستیک سینه در تهران

جای زخم ها در جراحی پلاستیک سینه

جای زخم پس از اعمال جراحی یک عارضه نمی باشد و یک رویداد عادی محسوب می گردد. به طور کلی در عمل کوچک کردن سینه، ممکن است جای زخم ها برای مدت طولانی  باقی بمانند و ممکن است ماه ها یا سال ها طول بکشد تا التیام یابند.

جای زخم ها بعد از جراحی کمی قرمز، بر جسته و حتی همراه به خارش است اما به مرور زمان محو و صاف می شوند. این حالت روند طبیعی جوش خوردن زخم می باشد. اگر چه مهم است به یاد داشته باشید که این فرایند ممکن است دو سال طول بکشد تا کامل شود.

ما روی جای زخم ها در این دوره می توانید با ماساژ التیام ببخشید چون این کار باعث سریع تر شدن روند بهبودی می شود.

اگرچه باید بدانید که یک جراح نمی تواند ظاهر نهایی زخم ها را پیش بینی کند و مهترین عامل در شکل اسکار بعد از عمل، بیشتر به جنس پوست بیمار در مورد ترمیم زخم بستگی دارد اگر فرد مستعد به تولید گوشت اضافی (کلوئید) باشد عموماً این حالت ایجاد می شود و نمی توان بطور قاطع از آن پیشگیری کرد. با این حال همانطور که ذکر شد ،جای زخم ها کمرنگ می شوند و به مرور زمان بهبود می یابند.