جراح موفق در ماموپلاستی

جراح موفق در ماموپلاستی نقش بسزایی را در ایجاد نتایج مطلوب  دارد و انتخاب جراح موفق در ماموپلاستی برای انجام جراحی سینه خود اولین و اساسی‌ترین اقدام پیش از انجام جراحی زیبایی سینه می‌باشد.

 

جراح موفق در ماموپلاستی - دکتر حیدری

 

هدف کلی از انجام جراحی سینه ایجاد تناسب‌اندام و افزایش زیبایی سینه‌ها است که  با بزرگ کردن یا کوچک کردن یا بالا کشیدن سینه قابل انجام می‌باشد.

سوالاتی که برای متقاضی انواع جراحی سینه شامل لیفت سینه ، پروتز سینه و ماموپلاستی ایجاد می‌شود به شرح زیر خواهد بود:

جراح موفق عمل سینه ( زیبایی)  و جراح موفق در ماموپلاستی کیست ؟

جراح موفق عمل سینه ( زیبایی)  و جراح موفق در ماموپلاستی چه خصوصیاتی دارد ؟

جراح موفق عمل سینه ( زیبایی)  و جراح موفق در ماموپلاستی را چگونه انتخاب کنیم ؟

نتایج مورد انتظار از جراح ماموپلاستی

مهم است که شما درباره انتظارات خود از عمل جراحی سینه با یک جراح موفق عمل سینه ( زیبایی) صحبت کنید. برخی اوقات برای تغییر ظاهر و اندازه سینه‌ها ممکن است نیاز به یک عمل جراحی بسیار پیشرفته وجود داشته باشد که علاوه بر این ممکن است این عمل جراحی از خود زخم و جراحت به‌جای گذارد .

برای خانم‌هایی  که دارای سینه‌های بسیار بزرگ هستند، مزایای حاصل از کاهش اندازه سینه می‌تواند از هر نوع  نقص یا اشکال احتمالی ایجادشده پس از عمل بیشتر باشد.

درصورتی‌که فرد سینه‌هایی داشته باشد که تا حدی بزرگ باشند، ممکن است این مزایا ارزش پذیرش خطرات و عوارض جانبی مربوط به عمل جراحی کوچک کردن سینه را نداشته باشد.

تکنیک‌های عمل جراحی ماموپلاستی

روش‌های کوچک کردن سینه، انواع مختلفی  برای کاهش اندازه سینه وجود دارد.

برای انجام عمل، جراح شما تصمیم می‌گیرد کدام روش کوچک کردن سینه با توجه به‌اندازه سینه و نتایج مورد انتظار عمل جراحی برای شما بیشتر مناسب است.

رایج‌ترین تکنیک های مورداستفاده در این زمینه به شرح زیر هستند:

نوع لنگری یا کاهش اندازه تی شکل

این روش متداول‌ترین شیوه مورداستفاده برای کوچک کردن سینه است. برای این عمل جراحی از شکاف لنگری شکل در قسمت تیره‌رنگ اطراف سرسینه استفاده می‌شود.

در ادامه شکاف ایجادشده به‌صورت عمومی به سمت پایین کشیده می‌شود و به شکل افقی در طول خط زیر سینه امتداد پیدا می‌کند.

الگوی عمودی کاهش اندازه سینه

در این تکنیک از یک برش دایره‌ای در اطراف سرسینه استفاده می‌شود و یک برش عمودی به سمت پایین و خط زیر سینه ایجاد می‌شود (این روش گاهی اوقات به‌عنوان برش «آب‌نباتی» هم شناخته می‌شود).

الگوی عمودی کاهش اندازه سینه دارای این مزیت است که هیچ جراحتی زیر سینه ایجاد نمی‌کند و احتمال مشاهده عوارض پس از عمل جراحی را کاهش می‌دهد.

درهرصورت ، این تکنیک ممکن است یک توده پوست در ناحیه پایین و انتهای برش عمومی از خود به‌جا بگذارد.  این توده به‌صورت  خودکار پس از چند ماه از بین می‌رود، ولی ممکن است نیاز به برداشتن آن با استفاده از جراحی در صورت برطرف نشدن آن وجود داشته باشد. استفاده از این روش همچنین ممکن است همیشه برای درمان سینه‌های بسیار بزرگ روش مناسبی  نباشد.

کاهش اندازه از طریق برش دورآرئول

در این روش یک برش دایره‌ای دور سرسینه بیمار ایجاد می‌شود، ولی استفاده از این تکنیک فقط هنگامی مناسب است که نیاز به برداشتن حجم کمی از بافت سینه وجود داشته باشد.

جراح موفق در ماموپلاستی کیست ؟

همیشه این سؤال بیان می‌شود که جراح موفق عمل سینه ( زیبایی) کیست ؟ در این مقاله به بیان خصوصیات جراح موفق عمل سینه ( زیبایی) می‌پردازیم و اینکه جراح موفق عمل سینه ( زیبایی) باید چه ویژگی‌های باید داشته باشد..

یکی از موضوعاتی  که بسیار اهمیت دارد و باید بیماران قبل از انجام جراحی زیبایی سینه به آن دقت کافی را داشته باشند این است که جراح سینه‌ای را انتخاب نمایند که علاوه بر داشتن تجربه و تبحر درزمینهٔ جراحی سینه، باید با تکنیک‌های روز دنیا آشنایی داشته باشد و آن‌ها را به کار بگیرد ، جراح سینه باید تمام سعی و تلاش  خود را نماید که بهترین راه‌حل را به کار ببرد تا سلامتی بیمار حفظ گردد و بیمار پس از عمل نهایت رضایت را از جراحی خود داشته باشد.

بهترین جراح موفق در ماموپلاستی کیست؟

جراح موفق در ماموپلاستی باید تمامی مراقبت‌های قبل از پروتز سینه و مراقبت‌های بعد از پروتز سینه را در اختیار بیمار قرار دهد و عوارضی که ممکن است بعد از پروتز ایجاد شود  را به بیمار نشان دهد.

به همین دلیل است که بیان می‌شود قبل از پروتز سینه و یا جراحی زیبایی سینه حتماً از تجربه و مهارت جراح مطمئن شوید.

متخصص مورد نظر پیش از جراحی پروتز سینه تمامی معاینه‌ها و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد و بسته به نیاز و شرایط بیمار پروتز را انتخاب می‌کند.

شما قبل از جراحی زیبایی سینه بهتر است که نمونه کارهای جراح سینه را مشاهده نمایید .

و اینکه متخصص  تایین میکند  برش‌های سینه چگونه باشد و اینکه چه پروتزی برای بیمار  انتخاب شود همچنین  بر اساس بافت سینه و انتظارات بیمار بهترین پروتز سینه را برای بیمار انتخاب می‌نماید.

خصوصیات جراح موفق در ماموپلاستی

خانم‌هایی که تصمیم به انجام جراحی سینه‌دارند، به دنبال راهکار مختلفی برای یافتن جراح موفق عمل سینه ( زیبایی) هستند.از راه های زیر میتوانند از کار متخصص آگاه شوند:

فرد با مراجعه حضوری به مطب جراح موفق در ماموپلاستی و انجام مشاوره حضوری و دیدن افرادی که قبلاً جراحی سینه را انجام داده‌اند، می‌تواند میزان رضایت افراد را از انجام جراحی سینه جویا شود.

جراح موفق عمل سینه ( زیبایی) باید قادر به انجام روش‌های مختلف، متناسب با بدن هر فرد به کوچک کردن و بزرگ کردن و شکل‌دهی و زیبا نمودن ظاهر سینه باشد.

جراح موفق عمل سینه ( زیبایی) ابتدا هدف فرد را از انجام جراحی سینه موردبررسی قرار می‌دهد و دیدگاه کلی از جراحی سینه به فرد می‌دهد تا فرد بتواند به‌آسانی راجع به انجام جراحی سینه تصمیم‌گیری صحیح نماید.

جراح موفق عمل سینه ( زیبایی) با توجه به مهارت و تجربه خود درروش های مدرن پزشکی به درمان بیمار می‌پردازد و برای دستیابی به نتایج مطلوب و رضایتمندانه توصیه‌های لازم را به فرد ارائه می‌نماید.

جراح موفق عمل سینه ( زیبایی) قبل از اقدام به عمل جراحی سینه فرد متقاضی را در رابطه باسابقه مصرف دارو یا داشتن بیماری خاص موردبررسی قرار می‌دهد.

بهترین جراح زیبایی سینه را چگونه انتخاب کنیم ؟

بهترین جراح سینه را چگونه انتخاب کنیم؟

با پرس‌وجو از دوستان و اطرافیان یا با تحقیق کردن در اینترنت می‌توانید لیستی از جراحان موفق تهیه نمایند و با مراجعه به سایت متخصصان مورد نظر میتوانید آنها را ازنظر تخصص و مهارت و مقدار تجارب موردبررسی قرار دهید.

به مطب جراح زيبايي سينه برای انجام مشاوره حضوری مراجعه نمایید و از جراح سینه بخواهید که نمونه کارهایی که داخل مطب موجود می‌باشد را به شما نشان دهد تا با نحوه کار جراح سینه آشنا شوید.

می‌توانید با اشخاصی که در فواصل زمانی مختلف پس از جراحی سینه به مطب مراجعه نموده‌اند صحبت کنید و میزان رضایتمندی افراد را از انجام جراحی زیبایی سینه موردسنجش قرار دهید.

جراح موفق در ماموپلاستی سلامت فرد را بدون در نظر گرفتن منافع مالی در اولویت کار خود قرار می‌دهد.

ویژگی های  جراح موفق در ماموپلاستی

جراح موفق در ماموپلاستی دیدگاه کلی از نتیجه جراحی سینه به فرد خواهد داد تا در مورد انجام جراحی سینه تصمیم‌گیری نماید.

جراح موفق در ماموپلاستی اندام و چارچوب کلی بدن بیمار را موردبررسی قرار می‌دهد و بهترین روش را برای ایجاد نتیجه مطلوب انتخاب می‌کند.

در جلسه مشاوره پیش از جراحی سینه، جراح موفق در ماموپلاستی، توصیه‌های موردنیاز را در رابطه  با اقدامات قبل و مراقبت‌های بعد از جراحی سینه را بیان می‌کند و آزمایشات لازم را برای چک کردن وضعیت بدنی فرد تجویز می‌شود.

جراح موفق در ماموپلاستی قبل از اقدام به عمل جراحی سینه، بیمار را در مورد مبتلا بودن به بیماری خاص یا مصرف داروی خاص موردبررسی قرار خواهد داد تا جراحی سینه فرد را با شرایطی کاملاً ایمن انجام دهد.

مراقبت های بعد از ماموپلاستی

درد تا سه روز حداکثر و سپس کمتر خواهد شد که در طی این دوره مسکن جوابگو خــواهد بـود.کمپرس سرد به صورت گاه بگاه توصیه میشود اما چون بیحسی طبیعی پس از جراحی وخطر آسیب پوست بعلت سرما باید با احتیاط و حتمی به صورت متناوب استفاده شود و آب مـــورد استفاده از آب سرد شیر منزل باشد( و نه یخ).

بعد از روز سـوم کمپرس گرم باعث تسریع بهبودی کبودی خواهد شد اما بعلت بیحسی طبیعی بعد از جراحی دمای کمپرس گرم، نباید بیش از 37 درجه باشد که موجب سوختگی میشود.

برای کاهش درد و ورم زمان استراحت بدن را بالاتر از معمول نگاه دارید.

تـا چند هفته از انجام فعالیت های شنگین پرهیز کنید.( فعالیت معمول ضرری ندارد و استراحت مطلق ممنوع است زیــرا خطر لخته شدن خون در عروق اندام تحتانی را افزایش میدهد)

در صورت عــدم رعایت موارد فوق امکان ورم در دراز مدت و تا پانزده روز مصرف نمک بــه حــداقل کاهش داده شود.

کبودی خفیف ناحیه جراحی شده طبیعی است.

نقش بهترین جراح  سینه در تهران در نتیجه جراحی سینه

بهترین جراح  سینه  باید مشخصات و ویژگی هایی داشته باشد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم

بهترین جراح  پروتز سینه باید قبل از جراحی ،جلسه مشاوره ای با بیمار داشته باشد و در این جلسه درباره معایب و مزایای این جراحی و مراقبت های لازم بعد از جراحی  اطلاعات لازم را به بیمار بدهد.

بهترین دکترجراح سینه ،سینه های بیمار را به دقت بررسی می کند و اگرتشخیص دهد که فرد برای عمل شرایط لازم را ندارد به بیمارقبل از هر اقدامی گوشزد می کند.

دکتر جراح سینه باید از بهترین مارک پروتز سینه برای جراحی استفاده نماید

دکترجراح سینه باید قبل ازجراحی ،مناطقی که می خواهد برش داده شود را نشانه گذاری کند

درصد موفقیت عمل ماموپلاستی

همان گونه که می دانید یک جراحی ماموپلاستی موفق می تواند باعث کاهش درد در قسمت بالای پشت، گردن و شانه در افراد  شود. همچنین ممکن است توانایی شما در مشارکت در فعالیت های جسمانی را افزایش دهد و تصویر مثبتی برای شما به همراه  داشته باشد.

پس از ماموپلاستی شما نتایج جراحی خود را مشاهده می کنید اما این نکته را به یاد داشته باشید که ممکن است ماه ها طول بکشد تا تورم به طور کامل برطرف شود و زخم های جراحی شما محو شود. نتیجه نهایی این جراحی معمولا دائمی است اگرچه شکل و اندازه سینه می تواند به علت عواملی مانند پیری و افزایش وزن تغییر کند.

نتایج حاصل از جراحی کوچک کردن سینه فوری و چشمگیر است .این جراحی به طور قابل توجهی، درد دائمیِ پشت و شانه ها و ناراحتی کلی که سینه های بزرگ و سنگین موجب می شدند را می کاهد. سینه هایتان کوچکتر و شاداب تر خواهند شد که موجب اعتماد بنفس و زندگی راحت تر می شود.

نکات مهم که باید قیل از جراحی در نظر بگیرید

در صورتی که در آینده قصد بارداری و یا کاهش وزن را دارید، ممکن است لازم باشد تا جراحی کاهش سایز سینه را به تعویق بیندازید

ماموپلاستی قبل بارداری

در صورتی که قصد بارداری دارید، بهتر است عمل ماموپلاستی خود را به تاخیر بیندازید تا مشکلی برای شما ایجاد نشود زیرا  ممکن است پس از جراحی سینه، در هنگام شیردهی دچار مشکل شوید. گرچه برخی از تکنیک های جراحی وروشها می تواند به حفظ توانایی شما برای تغذیه با شیر مادر کمک کند.امل بهتر است جراحی خود را بعد از بارداری انجام دهید.

کاهش وزن

اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید  و یا رژیم غذایی کاهش وزن  دارید ویا اینکه برنامه ورزشی را برای کاهش وزن دنبال می کنید باید عمل ماموپلاستی کمی با تاخیر و بعد از کاهش وزن انجام دهید. زیرا در این شرایط، از دست دادن وزن اغلب می تواند به تغییر اندازه سینه شما نیز منجر شود.

در آخر باید به این نکته توجه کرد که دکترجراح سینه، با در نظر گرفتن آناتومی سینه های بیمار و بهترین نوع پروتز، بهترین و موثرترین برش ها را برای جراحی در نظر می گیرد.بنابراین توصیه می کنیم برای پیدا کردن بهترین جراح پروتز سینه در تهران به مراکز و کلینیک های معتبر و تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید.تا بهترین نتیجه را کسب کنید.

برخی از خدمات دکتر حیدری فوق تخصص جراحی پلاستیک