[vc_row][vc_column][vc_column_text]

جراح خوب در زیبایی پلک

جراح خوب در زیبایی پلک با انجام جراحی زیبایی پلک به خوبی می تواند ایرادات و مشکلات  پلک ها را برطرف کند و منجربه زیبایی چشم ها و افزایش اعتماد به نفس شخص شود.به جراحی زیبایی پلک که اصطلاحا بلفاروپلاستی گفته می شود، برای برداشتن پف پلک ها، برداشتن پوست اضافی آنها ،اصلاح افتادگی پلک طراحی شده است.

جراح خوب در زیبایی پلک

توجه داشته باشید پف پلک ها همیشه به علت افزایش سن نیست ، بلکه در مواردی پف پلک ها یکی از علائم بیماری های متابولیکی مانند کم کاری یا پرکاری تیروئید است. بدیهی است در این حالت به جای اصلاح پف پلک با جراحی زیبایی، باید بیماری متابولیکی درمان شود.

چه کسی کاندید بلفاروپلاستی است؟

جراح خوب برای جوانسازی پلک ها در زمان مشاوره مطمئن می شود که شما کاندید مناسب برای جراحی هستید. هرشخصی  که نشانه های پیری در پلک بالایی یا پایینی داشته باشد می تواند از بلفاروپلاستی استفاده کند. بیماران سلامت عمومی را باید داشته باشند.

سیگاری ها باید دو هفته پیش از جراحی سیگار را ترک کنند و تا 6 هفته پس از جراحی  نیز سیگار نکشند. اگر مشکل خشکی چشم یا تیروئید دارید به جراح خوب در زیبایی پلک اطلاع دهید چون این مسائل بر روش درمانی شما تاثیر می گذارند.

بررسی های قبل از جراحی توسط جراح خوب برای جوانسازی پلک ها

بررسی دقیق نقاط اطراف چشم توسط جراح خوب در زیبایی پلک بسیار مهم است. در پلک بالا، توجه به وضعیت ابروها و بررسی افتادگی ابرو از اهمیت بالایی برخوردار میباشد. برای کسب بهترین نتیجه از جراحی پلک و همچنین جلوگیری از عوارض بسته نشدن پلک، باید ابتدا افتادگی ابرو رفع شود.

نادیده گرفتن همین نکته کوچک می تواند هر جراحی پلک بالا را به اشتباه بزرگی بکشاند. جراح خوب برای جوانسازی پلک ها که قبل از جراحی پلک (جراحی افتادگی پلک بالا)، از افتادگی ابرو بی اطلاع داشته باشد و یا آن را در نظر نگیرد، ناخودآگاه مقدار بیش از حدی از پوست پلک بالا را برمی دارد و این امر باعث می شود که پس از جراحی پلک بالا، چشمها به درستی بسته نشوند.

در حالت کلی برای جلوگیری از عارضه بسته نشدن چشمها در جراحی پلک بالا (جراحی افتادگی پلک بالا)، حداقل باید 20 میلیمتر پوست سالم از زیر ابرو تا لبه مژه ها باقی مانده باشد. در رابطه با  پلک پایین نیز قبل از انجام جراحی پلک – بلفاروپلاستی Belpharoplasty  (جراحی زیبایی پلک)، باید وضعیت گونه ها مورد بررسی قرار گیرد. اصلاح افتادگی گونه ها و رفع کردن گودی زیر چشم با تزریق ژل یا تزریق چربی، می تواند موجب شود که نتایج فوق العاده ای از جراحی پلک بدست آید.

در جراحی پلک پایین نیز مثل جراحی پلک بالا، هدف مهم جراح خوب در زیبایی پلک ، اصلاح شلی و افتادگیهای بافتهای زیر پوستی است در واقع به این معنی است که حداقل پوستی که برای برطرف کردن چینهای زیر چشم لازم است برداشته می شود. برداشتن بیش از اندازه  پوست در جراحی پلک پایین، علاوه بر اینکه خطر بسته نشدن پلک را در پی دارد، می تواند به پیر تر نشان دادن چشمها منجر شود.

جراح خوب در زیبایی پلک صورت چگونه شما را برای جراحی لیفت ابرو یا بالا کشیدن ابرو ارزیابی میکند؟

در جلسه مشاوره قبل از جراحی زیبایی ، جراح خوب در زیبایی پلک صورت شما را از جهات موقعیت ابروها، وضعیت استخوانی ، ساختمانهای زیر پوستی ،زیبایی چشم ها و پلک ها، ضخامت پوست، و ساختار چین و چروکها مورد بررسی و ارزیابی قرار میدهد.

جراح خوب در زیبایی پلک صورت چگونه شما را برای جراحی لیفت ابرو یا بالا کشیدن ابرو ارزیابی میکند؟

این اطلاعات در برنامه ریزی جهت عمل جراحی شما مورد استفاده قرار میگیرد و جراح خوب در زیبایی پلک بر اساس معاینه و ارزیابی صورت شما روش مناسبی برای شما را انتخاب می نماید. اصلاح نا زیبایی های ابرو ممکن است علاوه بر جراحی لیفت ابرو نیاز به جراحی زیبایی دیگری مانند تزریق بوتاکس، جراحی کشیدن پیشانی، جراحی زیبایی پلک، یا غیره داشته باشد.

در هنگام مشاوره جراح خوب در زیبایی پلک شما میتواند اطلاعات لازم در رابطه با نیاز یا عدم نیاز به این اقدامات را در اختیار شما قرار دهد.

معرفی ویژگی های جراح خوب در زیبایی پلک

پف آلودگی پلک ها ،افتادگی پلک ها ،  چین و چروک های پلک ها و افتادگی ابروها از جمله مشکلات و ایرادات متعدد مربوط به پلک های بالا و پایین چشم ها می باشند که این مشکلات را می توان با جراحی زیبایی پلک که در اصطلاح پزشکی آن را بلفاروپلاستی می نامند ، رفع نمود، به همین جهت در این مقاله به معرفی ویژگی های جراح خوب در زیبایی پلک پرداخته شده است.

جراح خوب در زیبایی پلک

در مورد ویژگی های جراح خوب در زیبایی پلک، می توان عنوان نمود که عمل بلفاروپلاستی یک عمل جراحی بسیار ظریف ،دقیق ،  پیچیده و فوق تخصصی می باشد که نیاز است جراح خوب در زیبایی پلک این عمل ، دانشنامه ی بورد فوق تخصصی در رابطه با جراحی های پلاستیک ،علی الخصوص در ناحیه صورت را با گذراندن دوره های آموزشی حرفه ای و مطابق با استانداردهای روز دنیای پزشکی داشته باشد.

لذا جراح خوب در زیبایی پلک که بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک صورت یا فلوشیپ جراحی پلاستیک چشم را  از دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی  دارند ، از صلاحیت انجام عمل زیبایی جراحی پلک برخوردار هستند  و در اولویت قرار دارند.

یک جراح خوب در زیبایی پلک برای دستیابی به نتایج مطلوب و عالی از جراحی پلک ، باید دانش ، تجربه ،تخصصی علمی و عملی ، هنر و مهارت جراحی را با همدیگر تلفیق نماید.

جراح پلک زیبایی ، عمل زیبایی جراحی پلک را که عملی غیرضروری به حساب می آید، با توجه به معاینه دقیق پلک و ایرادات آن ، وضعیت سلامت فرد ، انتظارات وی از عمل ، تشخیص خود و انتخاب روش صحیح و مناسب انجام می دهد و بیمار را تا دستیابی به نتیجه ی مطلوب بعد از جراحی با ویزیت های منظم و به موقع همراهی می کند.

توصیه جراح پلک زیبایی برای بعد از جراحی پلک

توصیه های مراقبتی لازم بعد از جراحی پلک ، جراح پلک زیبایی جراح باتجربه  و ماهر به طور دقیق و کامل برای بیمار تشریح می گردد و در صورت بروز هر نوع عارضه ی شدید  بعد از جراحی ، جراح خوب در زیبایی پلک معالج به آسانی در دسترس بیمار خواهد بود و بیمار می تواند به جراح خوب در زیبایی پلک معالج خود مراجعه کند.

استفاده از روش ها و متدهای به روز و متنوع که با عوارض کمتری پس از جراحی ، مانند ویژگی های مثبت یک جراح خوب در زیبایی پلک ماهر و دارای تجربه ی لازم باشد.

آمار بالای جراحی های زیبایی جراحی پلک بسیار موفق ، رضایت بالای مراجعه کنندگان و شهرت جراح خوب برای پلک ها خود گواهی بر مهارت ، تجربه بالا و کارنامه ی موفق کاری پزشک جراحی پلک خواهد بود.

در جراحی پلک های فوقانی، خطوط افتاده ، با ساختاری طبیعی برش داده شده و جراح هر نوع پوست اضافی را که مانع از دید یا خستگی چشم می شود از بین میبرد. در بعضی موارد، عضلات چشم هم جراحی و ترمیم شده و به نظر می رسد که پوست جدید، ظاهری جوان تر و مرطوب تر دارد. سپس، نقاط برش خورده با دقت و زیبایی خاص بخیه خورده میشود.

بسیاری از افراد به دنبال پف کردگی و حالت کیسه مانند زیرچشم، به جراحی پلک پایین چشم ، اقدام میکنند. این جراحی برای بهبود ظاهر خسته فرد انجام میگیرد. لیفتینگ پلک پایین،در اکثر موارد زیر انجام می شود:پف کردگی زیر چشم، چروک پوست و چروک بافت ها. افراد، بیشتر به دنبال جراحی پلک پایین هستند چون پف کردگی زیر چشم، آشکارتر از مشکلات مربوط به پلک فوقانی میباشد.

عوارض عمل بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستي  اگر توسط یک جراح خوب برای پلک ها انجام شود علاوه بر اینکه  عوارضی در پی نخواهد داشت بلکه باعث زیبایی چشم نیز می شود.

در نتیجه  مهارت و دانش جراح خوب برای پلک ها است که موجب بروز یا عدم بروز عوارض جراحی پلک خواهد شد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]