جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی

احتمالا برای شما نیز این سوال به وجود آمده است که چرا هر روزه به تعداد متقاضیان جراحی زیبایی بینی افزوده می شود ؟ در پاسخ به این پرسش ، باید ذکر شود ؛ بینی ، به عنوان تنها عضو برجسته صورت که در مرکز آن قرار گرفته است ؛ تاثیر به سزایی در تناسبات و همچنین جذابیت چهره ، دارد ؛ به همین علت است که کوچکترین ایراد در آن ، زیبایی کل چهره را تحت تاثیر قرار می دهد ؛ از این رو ، انجام جراحی بینی در میان مردم بسیار رایج شده و یکی از جراحی های زیبایی پرطرفدار محسوب می گردد.

جراحی زیبایی بینی

در ابتدای مقاله به افراد زیباجو متقاضی عمل بینی ، توصیه می گردد ؛ در انتخاب جراح بینی ، بسیار دقت کرده و یکی از بهترین ها را برگزینند ؛ چرا که ، میان نتیجه دریافتی از عمل زیبایی بینی و جراح بینی ، رابطه ای مستقیم وجود دارد و علاوه بر آن ، عملکرد صحیح بینی بسیار حائز اهمیت بوده و بروز کوچکترین مشکل در آن ، می تواند تنفس را با اختلال مواجه کند ؛ بنابراین ، باید ذکر کرد انتخاب جراح زیبایی بینی ، مستلزم دقت بسیار است.

نحوه عمل بینی

در ذیل ؛ به طور مختصر در ارتباط با چگونگی انجام جراحی بینی ، توضیح داده ایم ؛ با ما همراه باشید.

جهت انجام جراحی بینی و اعمال اصلاحات ، نیاز به ایجاد برش می باشد ؛ لازم به ذکر است که برش های جراحی بینی ، تحت دو تکنیک باز و بسته ایجاد می شوند.

• جراحی بینی به روش باز : در این تکنیک از جراحی بینی ، برش های مورد نیاز در ناحیه میانی دو حفره بینی ، ایجاد شده ؛ سپس ، پوست از ساختمان بینی جدا می شود و بدین ترتیب ، جراح بینی تهران به ساختار بینی اشراف کامل پیدا می کند.
  • جراحی بینی به روش بسته : در این تکنیک از عمل بینی ، هیچ گونه برشی بر روی قسمت خارجی بینی ، ایجاد نمی شود ؛ بلکه ، تمامی برش ها درونی می باشند ؛ به همین علت ، دسترسی جراح در این روش به بینی محدودتر خواهد بود ؛ به همین علت از تکنیک بسته در مواقعی استفاده می شود که میزان ایرادات بینی کم باشد.

هزینه جراحی بینی

اطلاع از هزینه نهایی جراحی بینی ، تنها با مراجعه به پزشک و قرار گیری تحت معاینه امکان پذیر خواهد بود ؛ بنابراین ، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره به پزشک ، مراجعه نمایید.

نظرات بسته شده است.