بهترین جراح بینی گوشتی تهران توانایی انجام جراحی های زیبایی از جمله جراحی زیبایی بینی گوشتی را به عهده دارد. جراحی بینی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی محسوب می شود چون تغییر در ظاهر بینی، موجب تغییرات زیادی در چهره فرد می شود تاثیر زیادی در زیبایی و اعتماد به نفس شخص دارد.

امروزه یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی، جراحی بینی گوشتی می باشد چرا که بینی گوشتی یکی از جراحی هایی است که نیاز به مهارت و تجربه جراح دارد بنابراین برای این جراحی باید بهترین جراح بینی گوشتی تهران را انتخاب کنید.

این عضو به علت آن که وسط صورت قرار گرفته است، ایرادات ظاهری آن بیش تر از عضوهای دیگر به چشم می آید و دیگر اجزای صورت را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و در نتیجه موجب کم شدن اعتماد به نفس در شخص و کنار گیری آن از جامعه و دوستان می شود.

بهترین جراح بینی گوشتی تهران

مشاوره اولیه با بهترین جراح بینی گوشتی تهران

در جلسه اول مشاوره با بهترین جراح بینی گوشتی تهران شما باید انتظارات خود را با جراح بینی بیان می کنید. سپس بهترین جراح بینی گوشتی تهران وضععیت و شرایط بینی بیمار را مورد بررسی قرار می دهد تا ببینید که آیا او کاندیدای مناسبی برای جراحی است یا خیر، بیمار باید پیش از انجام جراحی تمامی اطلاعات و سوابق پزشکی خود را به جراح ارائه دهد که این اطلاعات شامل موارد زیر می باشد:

  • جراحی های قبلی انجام شده
  • سابقه بیماری
  • استعمال مواد مخدر
  • دارو های مصرفی
  • استعمال دخانیات
  • آلرژی ها
  • مصرف الکل

بهترین جراح بینی گوشتی تهران

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی تهران

مشخصه ای دیگری که در انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی تهران ،دارا بودن مهارت و تجربه کافی می باشد.

بهترین جراح بینی گوشتی تهران باید به صورت کامل اقدامات لازم قبل و بعد از انجام عمل بینی گوشتی را که مهمترین وظیفه های جراح بینی است را برای بیمار بازگو کند.

همچنین انجام جراحی های زیاد موجب کسب تجربه و مهارت پزشک می شود و می توان با توجه به این موضوع بهترین جراح بینی گوشتی تهران را انتخاب کرد.

بهترین جراح بینی گوشتی تهران باید بتواند بیماران را از نتایج جراحی اش راضی نگه دارد.

جراح بینی باید از آخرین اطلاعات در زمینه خودش اطلاع داشته باشد و در جراحی های خود پیاده کند.

برای انتخاب جراح فرد باید نمونه کار های پیشین جراح را ببینید.

جراح بینی باید بتواند به بیمارش در رابطه با مراحل جراحی بینی توضیحات کاملی بدهد.

بهترین جراح بینی گوشتی تهران باید تجربه و مهارت داشته باشد، دارای علم کافی در خصوص جراحی بینی باشد.

از مهمترین ویژگی ها و مشخصه های بهترین جراح بینی گوشتی تهران این است که قابل اعتماد و اطمینان باشد و بتوانید با خیالی راحت بینی خود را به او بسپارید.

جراحی ترکیبی ازهنروعلم می باشد بنابراین باید جراح بینی بتواند این دو را به زیبایی با هم تلفیق کند.

بهترین جراح بینی گوشتی تهران

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران باید مشاورات لازم را بر طبق تقاضای بیمار پیش از انجام جراحی انجام دهد و نتیجه عمل را به بیمار ارائه دهد، تنفس و سلامت بیمار را درهنگام  جراحی حفظ کند.

فرم بینی را باید بر اساس دیگر اجزای صورت بیمار انتخاب کند تا با صورت بیمار هماهنگی کافی را داشته باشد.

بهترین جراح باید از تجربه کافی و تخصص در زمینه جراحی این نوع بینی را برخوردار باشد. برای تصمیم گیری در مورد جراح خوب، دیدن نمونه کارهای پیشین جراح می توانند بسیار کمک کننده باشند.

با رعایت نکات ذکر شده در انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی و تجویزات جراح انتخاب شده می توانید درصد موفق بودن خود را در نتیجه جراح به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

جراح بینی گوشتی

اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

هر شخصی که اقدام به انجام عمل بینی می کند قطعاً توقع دارد که نتیجه خوبی به دست آورد و بینی فرم بسیار زیبایی را به خود بگیرد. همچنین فرم بینی باید طوری باشد که علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی به خواسته بیمار نیز نزدیک باشد.

برای اینکه بینی هم با استانداردهای زیبایی مطابقت باشد هم به خواسته بیمار نزدیک باشد لازم است تا جراح پلاستیک بینی مهارت بالایی داشته باشد و بتواند جراحی را به خوبی  جراحی کند.

البته نتیجه جراحی تنها در ارتباط با فرم زیبای بینی نیست و مورد دیگری که در پایان عمل بینی اهمیت دارد حفظ عملکرد صحیح بینی می باشد.

در عملکرد تنفسی بینی نقش مهمی دارد به همین دلیل اگر اختلالی در بینی به وجود آید فرد دچار مشکلات تنفسی از جمله تنگی تنفس می شود. برای اینکه نتیجه خوبی از عمل رینوپلاستی به دست آورید، نیاز است که جراح بینی خوب در تهران را انتخاب کنید.

ویژگی بینی های گوشتی

از لحاظ ظاهر نوک بینی حالت پهن و سوراخ های بزرگ و افتاده ای دارد.

  • از لحاظ نوع پوست اگر بینی را به دو نیمه افقی تقسیم کنیم دو سوم پایین بینی را پوست ضخیم تشکیل می دهد که دارای غدد چربی فعالی هستند، اگر با انگشت نوک بینی را فشار دهید شاهد تراوش مقداری چربی از آن خواهیم بود.
  • از لحاظ ساختمان غضروف و بافت بینی گوشتی ضعیف است.

بهترین جراح بینی گوشتی تهران

انواع بینی ‌های گوشتی

لازم به ذکر است خود بینی های گوشتی به دو دسته تقسیم بندی می‌شوند که عبارتند از :

بینی‌ های گوشتی ای که از غدد سبابه بسیاری برخوردارند و پوست آن ها به میزان زیادی چربی تولید می کند، در مورد میزان موفقیت باید گفت احتمال موفقیت جراحی این نوع از بینی ‌های گوشتی بالا است.

بینی های گوشتی ای که ضخیم بودن پوست آن ها به غدد چربی ارتباطی ندارد و ضخامت پوست این بینی ها ناشی از زیاد بودن بافت زیر پوست بینی می باشد. شایان ذکر است جراحی این نوع از بینی ‌های گوشتی از حساسیت ویژه ای برخوردار است ، لذا جراحی آن را باید به یک جراح با تجربه و متبحر سپرد.

بهترین جراح بینی گوشتی تهران

نکات مهم بعد از عمل بینی گوشتی

نکاتی که بهترین جراح بینی گوشتی به بیمار توصیه می کند پس از جراحی رعایت کند به شرح ذیل می باشد:

دقت داشته باشید ترشح خونابه از بینی به مدت 4 روز بعد از جراحی امری طبیعی است و نیازی به نگرانی نیست.

دور چشم ها پس از جراحی دچار کبودی می شوند که حدودا پس از 3 هفته این کبودی ها کاهش یافته و برطرف می گردند.

ذکر این نکته ضرری است که قاعدتا دوره نقاهت در افرادی که عمل زیبایی بینی گوشتی انجام داده اند در قیاس با دیگر جراحی ها طولانی تر بوده و بهبودی به زمان بیشتری نیاز دارد.

جراح بینی نحوه چسب زدن صحیح به بینی را به بیمار آموزش داده و بیمار می بایست تا زمان معین شده نسبت به زدن چسب بینی دقت نماید.

چنانچه با علائمی از قبیل سرگیجه، تهوع، خونریزی از بینی، استفراغ، درد زیاد در بینی روبرو شدید بلافاصله با پزشک خود تماس گرفته و در صورت لزوم به مطب وی مراجعه نمایید.

 

بهترین جراح بینی گوشتی تهران

در خاتمه باید گفت که با توجه به مطالب فوق الذکر طبیتا می توان اذعان داشت که نتیجه جراحی بینی در بینی هایی که از پوستی ظریف برخوردارند ایده آل تر بوده و تغییرات ایجاد شده به خوبی مشهود خواهد بود.

بنابراین هر قدر پوست بینی ضخیم تر باشد امکان مانور جراح بینی محدودتر شده و مشاهده تغییرات اعمال شده به وضوح قابل رویت نخواهد بود.

البته لازم به ذکر است امروزه جراحان بینی با بکارگیری تکنیک‌ های نوین توانسته اند تقریبا در تمامی جراحی ‌های بینی گوشتی به نتایج موفقیت آمیزی دست یابند.