جراح بینی خوب در تهران ، کسی است که به شما کمک می کند تا بینی زیبا یی بعد از جراحی داشته باشید ودرحقیقت انتخاب درست جراح بینی خوب در تهران تاثیر بالای یبر جراحی می گذارد و باعث می شود بعد از جراحی از نتیجه جراحی بینی راضی باشید و یک بینی زیبا داشته باشید. دکتر حیدری بهترین جراح بینی در تهران ، انواع خدمات زیبایی و درمانی بینی را ارائه می نماید.

جراح بینی خوب در تهران

انتخاب جراح بینی خوب در تهران

انتخاب جراح بینی خوب در تهران که او را می شناسید و به وی اعتماد دارید بسیار مهم است. برای انتخاب جراح بینی خوب شما باید قبل از هر اقدامی یک جلسه مشاوره با او داشته باشید ودر این جلسه مشاوره چندین سوال ازپزشک خود بپرسید:

  • هزینه جراحی بینی
  • طول دوره بهبود شما بعد از جراحی
  • مراقبت های لازم قبل از عمل بینی
  • مراقبت های لازم بعد از عمل بینی
  • زمان مورد نیاز برای استراحت بعد از جراحی بینی

نکاتی که در انتخاب جراح بینی خوب در تهران باید بدانیم!

یکی از نکاتی که در انتخاب جراح بینی خوب در تهران باید آن را در نظربگیریم  این است که پزشک باید با بیمار خود صادقانه رفتار کند به عنوان مثال اگر بیمار تمایل به کوچک کردن بیش از اندازه بینی خود دارد در صورتی که این نوع بینی برای فرد متناسب نیست و ممکن است بعد از جراحی برای وی مشکلاتی ایجاد کند ،نباید با خواسته او موافقت کند و باید در طی جلسه ای مشاوره بیمار خود را قانع کند. زیرا کوچک کردن بیش از اندازه ی بینی باعث مشکلات تنفسی دروی می شود.

جراح بینی خوب در تهران

به طور کلی یک جراح بینی خوب در تهران باید در حین جراحی بینی به دو زاویه ی بینی بیشتر دقت کند . جنبه زیبایی و جنبه سلامتی فرد است این دو مورد ذکر شده دو نکته مهم است  زیرا در صورتی که هر کدام ازآن ها رعایت نشود بیمار پس از مدتی مجبور به انجام جراحی ترمیمی بینی خواهد شد  که جراحی ترمیمی بینی خود عوارضی برای بیماردارد.

ویژگی جراح بینی خوب در تهران که باید بدانیم!

از ویژگی های مهمی که در انتخاب جراح بینی عالی در تهران باید در نظر بگیریم این است که جراح تخصص و تجربه و مهارت کافی را در زمینه جراحی بینی داشته باشد.

زیرا جراح بینی خوب در تهران برطبق مهارت و تجربه ای که در زمینه جراحی رینوپلاستی دارد در ابتدا پوست و استخوان بندی فرد را مورد بررسی قرار می دهد سپس با توجه به ویژگی های بینی فرد روش مناسب برای جراحی بینی را انتخاب می کند. زیرا انتخاب یک جراح بینی خوب در تهران که تجربه و مهارت لازم برای جراحی دارد بیشترین اثر را بر روی نتیجه جراحی بینی فرد خواهد گذشت.

جراح بینی خوب در تهران

به طور کلی یک جراح بینی خوب در تهران باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  1. یک جراح بینی در تهران پیش از انجام جراحی اطلاعات  لازم را قبل از هر اقدامی در جلسه مشاوره به بیمار گوش زد کند.
  2. جراح بینی خوب در تهران با توجه به  فرم بینی واجزای دیگر صورت فرد بهترین روش جراحی را انتخاب می کند تا با صورت وی هماهنگی کافی را داشته باشد.
  3. یک جراح بینی باید با تجربه کافی و تخصص لازم  که در زمینه عمل زیبایی بینی دارد. بهترین نوع جراحی را انتخاب مب کند تا بیمار از نتیجه جراحی رضایت داشته باشد.
  4. یک جراح بینی در تهران قبل از هر اقدامی در ابتدا به سلامت و عمل تنفس بیمار را در نظر می گیرد.

در صورت رعایت این نکات  در انتخاب جراح بینی خوب در تهران می توانید درصد موفقیت جراحی بینی خود را  به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

انواع جراحی بینی از نظر یک جراح بینی خوب

معمولا جراحی بینی به دو روش باز و بسته توسط جراح بینی خوب در تهران و سایر شهرها انجام می شود. انتخاب هر یک از این روش ها به جراح بینی و نوع بینی شما بستگی دارد. بعضی از جراحان بینی روش باز و بعضی دیگر روش بسته را برای جراحی انتخاب می کنند. ولی در کل بیشتر جراحان ، از روش باز برای جراحی استفاده می کنند.

جراح بینی خوب در تهران

جراحی زیبایی بینی یکی از پر طرفدارترین جراحی های زیبایی شناخته شده است. با انجام جراحی مشکلات و نقص هایی که بینی دارد قابل برطرف شدن است. در اینجا به برخی از جراحی های بینی اشاره شده است

جراحی بینی گوشتی توسط بهترین جراح بینی

بینی گوشتی غضروف ضعیف و پوستی ضخیم دارد. انجام جراحی بینی گوشتی در سال های قبل نتیجه خیلی خوبی برای بیمار نداشت. زیرا با تراشیدن غضروف ها و نازک کردن آن ها به مرور زمان و بعد از جراحی به فرم و حالت قبل باز می گشت.

اما امروزه در روش های جدید جراحی، بهترین جراح بینی با تقویت غضروف های بینی و استحکام ساختار آن تغییرات لازم را در بینی فرد ایجاد می کند به گونه که نتیجه جراحی برای فرد بدون برگشت پذیری و افتادگی بینی گوشتی به حداقل و یا حتی به صفر خواهد رساند.

در واقع در روش جدید عمل بینی گوشتی، غضروف را از تیغه وسط بینی یا سپتوم برداشته و در بخش نوک بینی قرار می دهند که این امرموجب تقویت غضروف ها ی نوک بینی می گردد.

جراحی بینی استخوانی توسط جراح بینی خوب

جراحی بینی استخوانی از جراحی های رایج است و در واقع با بازسازی پوست بینی و تراش استخوان های اضافی بینی می توان به بینی های استخوانی شکل داد.

جراح بینی خوب در تهران

در این نوع بینی بیشتر افراد از نتیجه جراحی خود رضایت دارند و در طولانی مدت هیچ تغییری را احساس نمی کند بینی های استخوانی به دلیل داشتن بافتی سخت برای جراحی گزینه بسیار مناسبی است. فرم بینی و هم چنین شکل آن با توجه به نظر فرد و البته تأیید جراح بینی قابل انجام است.

جراحی بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی یکی دیگر از انواع جراحی زیبایی برای فرد است که این مدل جراحی بیشتر در بین خانم ها طرفدار دارد. در صورتی که این نوع از جراحی زیبایی برای همه افراد مناسب نیست و جراح بینی خوب در تهران قبل از هر اقدامی نتایج جراحی را برای بیمار گوشزد می کند، برای مثال افرادی که بینی گوشتی دارند به علت ضخامت پوست بینی، تغییرات ایجاد شده در بینی به خوبی به نمایش در نخواهد آمد.

جراحی بینی ترمیمی

در صورتی که بعد از جراحی زیبایی بینی اولیه نتیجه ای مطلوبی از جراحی حاصل نشود یا عارضه ای ناخواسته برای بینی فرد رخ دهد ممکن است بعد از مدتی فرد نیاز به جراحی ثانویه بینی داشته باشد که در حقیقت همان جراحی ترمیمی بینی است.

در صورتی که در ظاهر و عملکرد بینی مشکلات شدید در اثر جراحی به وجود آمده باشد، جراح ممکن است از غضروف لاله گوش و یا دنده برای ترمیم بینی استفاده کند و جراح بینی خوب در تهران با استفاده از اصول جراحی زیبایی و مهارت و تجربه ای که در این زمینه دارد اشکالات ظاهری و عملکردی بینی را به خوبی برطرف می کند.

کار جراح بینی

اگر چه خیلی از متقاضیان عمل بینی جهت زیبایی اقدام به عمل می کنند اما جراح فقط عمل زیبایی بینی انجام نمی دهد. بلکه عمل دماغ را روی صورت و مجاری تنفسی افراد، به منظور بهبود عملکرد تنفسی فرد نیز انجام می دهد.

جراح بینی خوب و بیمار باید قبل از جراحی وضعیت موجود را بررسی کنند و بسنجند و سپس با همفکری هم بهترین تصمیم را در مورد انجام عمل و نوع عمل بگیرند تا نتیجه عمل رضایت بخش باشد. جراح می تواند به افراد در زیباتر کردن صورتشان کمک کند.

توصیه می شود این عمل را در کلینیک‌های خوب انجام دهید. چون یک جراح هر چقدر هم که کار بلد و با تجربه باشد، در یک کلینیک متوسط و با امکانات کم نمی‌تواند کارش را به خوبی انجام دهد. بنابراین باید جراحی را به فردی سپرد که علاوه بر داشتن مهارت و تخصص بالا در کلینیک‌هایی با بروزترین تجهیزات و تکنولوژی‌ها، بینی را عمل کند.

چه زمانی نیاز به انجام جراحی بینی  است؟ 

جراحی بینی می‌تواند موجب تغییر در موارد زیر شود:

  1. اندازه بینی به طوری که با دیگر اجزای صورت متناسب باشد.
  2. پهنای بینی در قسمت پل.
  3. مشخصات بینی با برآمدگی یا فرورفتگی قابل مشاهده بر روی پل بینی.
  4. نوک بینی در صورت بزرگی، افتادگی یا در حالتی که بیش از حد سر بالا باشد.
  5. سوراخ‌های بینی در صورت بزرگی یا سر بالا بودن.
  6. زاویۀ بین بینی و لب بالایی

عوامل موثر در نتیجه جراحی بینی

 کیفیت پوست بینی یکی از فاکتور های اصلی تعیین کننده نتیجه نهایی عمل بینی است. رعایت نکات بعد از جراحی  هم در رسیدن به نتیجه دلخواه بی تاثیر نیست اما به جرات اصلی ترین فاکتور یک جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی ) تبحر و تجربه ی پزشک جراح است.

یکی از عوامل مهم در موفقیت پس از عمل، تشخیص دقیق است. این موضوع هم از نظر تشخیص علت زیبا نبودن بینی در چهره براساس آنالیز دقیق صورت و هم از نظر تشخیص درست و دقیق مشکلات تنفسی پیش از جراحی حائز اهمیت است تا بیمار داوطلب جراحی پلاستیک بینی از زیبایی طبیعی و رفع مشکل تنفسی و سلامت بینی پس از جراحی اطمینان داشته باشد.